Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Jeg var fullstendig avhengig av pepsi max, og drakk dette til frokost og kvelds. Kanskje 7-8 bokser hver dag. Slik har det vært i 1,5 år ca. Sluttet på dagen og har vært uten i en uke nå. Har lyst å ha et normalt forhold til dette, slik at jeg kan ta en boks eller to - men tør ikke helt prøve igjen selv om jeg savner "kosen" Er redd for å bli fullstendig avhengig igjen. Dere som har drukket MYE, klarer dere trappe ned til normalt forbruk eller må man slutte helt? Anonymkode: 273b7...fc3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 For meg var det cola. Jeg måtte slutte helt, klarer ikke å holde meg til normalt forhold. I tillegg til at det var alt for dyrt, så sleit det på tennene mine Anonymkode: 0cc1c...a68
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Cola var synderen her og. 3-4.5 liter daglig. Kuttet tvert, men har ingen problemer med et glass hist og her. Kommer søtsuget tar jeg et glass saft. Anonymkode: 4c809...82b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Du må jo tro på at du kan klare det. Hvorfor tror du at du ikke klarer det? Hva er det i pepsi max du tror kroppen din er avhengig av? Det sitter bare i hodet, du liker smaken og du liker boblene, men avhengigheten sitter i hodet. Bestemmer du deg for at kroppen din ikke er avhengig, og at hodet ditt synes det er greit med et glass nå og da så går det fint. Anonymkode: 8ce2e...f94
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Jeg måtte slutte helt. Klarer ikke å drikke bare i helgene, da blir suget for stort resten av uka. Anonymkode: e2915...4f1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Jeg måtte også slutte helt. Hver gang jeg tillater meg litt, siger det på igjen.. Og jeg har slutta MANGE ganger.. Anonymkode: 4a880...279
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 På alvor?? Er det så ille? Fascinerende. Anonymkode: df66e...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå