Gå til innhold

Pepsi max og avhengighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var fullstendig avhengig av pepsi max, og drakk dette til frokost og kvelds. Kanskje 7-8 bokser hver dag.  Slik har det vært i 1,5 år ca. 

Sluttet på dagen og har vært uten i en uke nå.  

Har lyst å ha et normalt forhold til dette, slik at jeg kan ta en boks eller to  - men tør ikke helt prøve igjen selv om jeg savner "kosen" Er redd for å bli fullstendig avhengig igjen. 

Dere som har drukket MYE, klarer dere trappe ned til normalt forbruk eller må man slutte helt? 

Anonymkode: 273b7...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg var det cola. Jeg måtte slutte helt, klarer ikke å holde meg til normalt forhold. I tillegg til at det var alt for dyrt, så sleit det på tennene mine

Anonymkode: 0cc1c...a68

Skrevet

Cola var synderen her og. 3-4.5 liter daglig. Kuttet tvert, men har ingen problemer med et glass hist og her. Kommer søtsuget tar jeg et glass saft.

Anonymkode: 4c809...82b

Skrevet

Du må jo tro på at du kan klare det.

Hvorfor tror du at du ikke klarer det? Hva er det i pepsi max du tror kroppen din er avhengig av?

Det sitter bare i hodet, du liker smaken og du liker boblene, men avhengigheten sitter i hodet.

Bestemmer du deg for at kroppen din ikke er avhengig, og at hodet ditt synes det er greit med et glass nå og da så går det fint.

Anonymkode: 8ce2e...f94

Skrevet

Jeg måtte slutte helt. Klarer ikke å drikke bare i helgene, da blir suget for stort resten av uka.

Anonymkode: e2915...4f1

Skrevet

Jeg måtte også slutte helt. Hver gang jeg tillater meg litt, siger det på igjen.. Og jeg har slutta MANGE ganger..

Anonymkode: 4a880...279

Skrevet

På alvor?? Er det så ille? Fascinerende.  

Anonymkode: df66e...ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...