Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 For noen netter siden bråvåknet jeg på natta og fikk et behov for å sjekke til toåringen, og jammen fant jeg henne liggende helt under dyna med kun tærne stikkende ut. Aldri vært så redd før og forventet å finne en livløs unge, men det gjorde jeg takk og pris ikke! Aner ikke hvor lenge hun hadde ligget der, men jeg kjente jeg ble ganske skremt, og hun har siden ligget i senga mi i stedet da jeg våkner mye lettere når hun sover der inne. Selv får jeg helt klaustrofobi under dyna og føler jeg går tom for luft selv bare etter 20 sekunder. Spørsmålet er egentlig, hvor farlig er det at en toåring gjør dette? Vil de automatisk dra dyna ned igjen når de trenger luft? Eller kan det (som er min store skrekk) skje at det sakte med sikkert går tom for luft uten at de reagerer og at det verste skjer? Og hva gjør jeg eventuelt for å unngå det? Sånn sovepose er helt uaktuelt, det har hun ikke villet ha på seg noen sinne og jeg har prøvd siden hun var baby. Anonymkode: 78d20...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå