Gå til innhold

Tror sjefen hater meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega av meg var hjemme i en og en halv uke med influensa. Det var god bedring, stakkars menneske og mye omsorg og empati. Jeg var hjemme for andre gang i år med sykt barn (barnet har første år i bhg ) og i dag fikk jeg tilsnakk! «Har ikke barnet far», «har du ingen barnevakt» etc.. er det greit?

Anonymkode: a7215...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke greit, men det er forskjell på å være syk selv og å være hjemme med sykt barn.

Anonymkode: 342f1...126

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En kollega av meg var hjemme i en og en halv uke med influensa. Det var god bedring, stakkars menneske og mye omsorg og empati. Jeg var hjemme for andre gang i år med sykt barn (barnet har første år i bhg ) og i dag fikk jeg tilsnakk! «Har ikke barnet far», «har du ingen barnevakt» etc.. er det greit?

Det er IKKE greit! Sykt barn-dager er en rettighet alle har. Og ingen syke barn skal ha barnevakt, hallo!  Han må jo være idiot hvis han tror noen påtar seg å passe andres syke barn? 

Anonymkode: ec59a...9dd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det er rart at han spør om barnets far. Men man spør virkelig ikke om å sette syke unger hos barnevakt

Anonymkode: 5ba7d...b53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...