Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 En kollega av meg var hjemme i en og en halv uke med influensa. Det var god bedring, stakkars menneske og mye omsorg og empati. Jeg var hjemme for andre gang i år med sykt barn (barnet har første år i bhg ) og i dag fikk jeg tilsnakk! «Har ikke barnet far», «har du ingen barnevakt» etc.. er det greit? Anonymkode: a7215...114
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Det er ikke greit, men det er forskjell på å være syk selv og å være hjemme med sykt barn. Anonymkode: 342f1...126
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: En kollega av meg var hjemme i en og en halv uke med influensa. Det var god bedring, stakkars menneske og mye omsorg og empati. Jeg var hjemme for andre gang i år med sykt barn (barnet har første år i bhg ) og i dag fikk jeg tilsnakk! «Har ikke barnet far», «har du ingen barnevakt» etc.. er det greit? Anonymkode: a7215...114 Det er IKKE greit! Sykt barn-dager er en rettighet alle har. Og ingen syke barn skal ha barnevakt, hallo! Han må jo være idiot hvis han tror noen påtar seg å passe andres syke barn? Anonymkode: ec59a...9dd
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: En kollega av meg var hjemme i en og en halv uke med influensa. Det var god bedring, stakkars menneske og mye omsorg og empati. Jeg var hjemme for andre gang i år med sykt barn (barnet har første år i bhg ) og i dag fikk jeg tilsnakk! «Har ikke barnet far», «har du ingen barnevakt» etc.. er det greit? Anonymkode: a7215...114 Jeg synes ikke det er rart at han spør om barnets far. Men man spør virkelig ikke om å sette syke unger hos barnevakt Anonymkode: 5ba7d...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå