Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Hei, ønsker deres erfaringer på behandlingstid på uføresøknad. Anonymkode: a82e4...5c8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 5 dager. Sendte søknaden mandag, fikk melding på Mitt nav om at søknaden var mottatt på onsdag, og ny melding om at den var innvilget på fredag. Anonymkode: 75cc0...981
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Wow, det må vel være rekord! håper ikke jeg må vente 8 mnd. Er så nervøs og tenker mye på om de godkjenner den, selv om både nav, psykolog og lege har bedt meg søke. Anonymkode: a82e4...5c8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Jeg sendte inn søknad i november. Fikk brev om at de bekreftet at de hadde mottatt søknad og at søknaden ville behandles så fort som mulig og senest innen 4 mnd. Det virker som de holder fristene, i tilfelle vil jeg få svar innen 2 uker. Jeg har lest om folk som får innvilget uføre på 3 dager og så er det de som må vente 8 mnd. Anonymkode: edbce...d8b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Tok 4 mnd. Oppgitt tid var 8 mnd. Dette var i Akershus i fjor. Måtte sende inn noen ekstra opplysninger så mulig det forsinket prosessen noe. Anonymkode: a4cd3...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå