Gå til innhold

Uføresøknad-beh.tid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

ønsker deres erfaringer på behandlingstid på uføresøknad. 

 

Anonymkode: a82e4...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager.

Sendte søknaden mandag, fikk melding på Mitt nav om at søknaden var mottatt på onsdag, og ny melding om at den var innvilget på fredag.

 

Anonymkode: 75cc0...981

Skrevet

Wow, det må vel være rekord!

håper ikke jeg må vente 8 mnd. 

Er så nervøs og tenker mye på om de godkjenner den, selv om både nav, psykolog og lege har bedt meg søke. 

 

Anonymkode: a82e4...5c8

Skrevet

Jeg sendte inn søknad i november. Fikk brev om at de bekreftet at de hadde mottatt søknad og at søknaden ville behandles så fort som mulig og senest innen 4 mnd. 

Det virker som de holder fristene, i tilfelle vil jeg få svar innen 2 uker. 

Jeg har lest om folk som får innvilget uføre på 3 dager og så er det de som må vente 8 mnd.

Anonymkode: edbce...d8b

Skrevet

Her tok det 4 mnd

Anonymkode: e96f2...0eb

Skrevet

Tok 4 mnd. Oppgitt tid var 8 mnd. Dette var i Akershus i fjor. Måtte sende inn noen ekstra opplysninger så mulig det forsinket prosessen noe.

Anonymkode: a4cd3...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...