Gå til innhold

Hvordan fortelle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ett menneske du elsker,at de må gå videre uten deg? Fordi du rett og slett ikke orker mistanker,være sjalu og ha antennene på vid vegg. Fordi den du lever med har dårlig selvbilde og søker bekreftelse overalt{Har ikke vært fysisk som jeg vet om}.Fordi  han lyver om hva han holder på,men jeg kan ikke bevise at jeg vet der jeg vet. Fordi jeg blir fysisk og psykisk utslitt.

Egentlig vil jeg vel bare at han skal forstå,men vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg uten at det skal føles som et angrep på han.

Noen tanker i natten❤

Anonymkode: 86abb...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forholdet er ikke godt for meg. Jeg klarer ikke å hvile i det, jeg klarer ikke å føle den tilliten og tryggheten jeg trenger. Og uten tillit vil all kjærlighet måtte gi tapt. For de to går hånd i hånd. Så jeg trenger at vi avslutter nå, selv om det blir en sorg i det. Jeg må ha ro nå.

Anonymkode: fb4a4...989

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette forholdet er ikke godt for meg. Jeg klarer ikke å hvile i det, jeg klarer ikke å føle den tilliten og tryggheten jeg trenger. Og uten tillit vil all kjærlighet måtte gi tapt. For de to går hånd i hånd. Så jeg trenger at vi avslutter nå, selv om det blir en sorg i det. Jeg må ha ro nå.

Uff,nå renner tårene...ble sterkt å se det svart på hvitt..takk❤

Skrevet

Prekæs! 

Anonymkode: 03188...8b5

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prekæs! 

Anonymkode: 03188...8b5

Hadde vært så enkelt,så hadde jeg ikke spurt her inne!!!

Skrevet

Å forlate noen er ikke alltid lett, nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men det kan jo kanskje høres ut som om han trenger å bli sett, hørt og forstått? Det kan hende han sliter veldig med seg selv og hadde trengt noen å prate med... 

Anonymkode: ab316...181

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å forlate noen er ikke alltid lett, nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men det kan jo kanskje høres ut som om han trenger å bli sett, hørt og forstått? Det kan hende han sliter veldig med seg selv og hadde trengt noen å prate med... 

Anonymkode: ab316...181

Da får han skaffe seg det, da.

Skrevet

I slike situasjoner tror jeg det beste er å ikke si for mye, HI. Det første bruker svarte deg er en fin ting, men jeg ville i tillegg ikke åpnet for noen diskusjon om det, bare vise til at du ikke lenger har det godt i forholdet og at da vil ingen av dere ha det godt nok i forholdet. Åpner du for diskusjon så risikerer du å fortsette et dysfunksjonelt forhold i flere år, fordi hver gang du da forsøker å slå opp så får du høre det samme "det er bare deg, vi er jo så glade i hverandre, nå skal alt bli så mye bedre..:".

Du har det ikke bra i forholdet, det er grunn nok til å gjøre det slutt. Så tar du vare på deg selv etterpå, omgi deg med gode og nære venner som kan støtte deg og ha gjerne én du kan betro deg til om hvordan det faktisk har vært i forholdet og hva det har gjort med deg fysisk og psykisk. Og begynn så etterhvert å gjøre ting som er positive for deg selv, ta vare på deg deg selv fysisk og psykisk, gjør ting som gir deg glede.

Anonymkode: 8e5ea...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...