Gå til innhold

Hvordan kom Tamara inn igjen i Masterchef?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle de utslåtte hadde konkuranse hvor vinneren fikk komme inn igjen. Tamara vant den

Anonymkode: d90df...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er skikkelig slem :o Ble nesten sur da hun kom tilbake igjen, men sånn går konkurransen :P

Anonymkode: 84b5c...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun er skikkelig slem :o Ble nesten sur da hun kom tilbake igjen, men sånn går konkurransen :P

Anonymkode: 84b5c...24c

Slem???

Anonymkode: 896c8...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er skikkelig slem :o Ble nesten sur da hun kom tilbake igjen, men sånn går konkurransen :P

Anonymkode: 84b5c...24c

Hvordan er hun slem?

Anonymkode: d90df...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo kjempeblid! Min favoritt og så glad for at hun er inne igjen. 

Og til deg som bare må spoile alt her inne, hold deg unna denne tråden er du grei. 

Anonymkode: c4857...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor er hun slem ?? diana vinner :)

Anonymkode: 79308...29c

Fy fader for en dust du er. Hva er poenget? 

Anonymkode: d3633...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fy fader for en dust du er. Hva er poenget? 

Anonymkode: d3633...16a

Gjett 1 gang hvem den anonyme er? Det er den samme som synes det er gøy å spoile i alle trådene

Anonymkode: d90df...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjett 1 gang hvem den anonyme er? Det er den samme som synes det er gøy å spoile i alle trådene

Anonymkode: d90df...d3c

Selvfølgelig.  Forbanna naut. 

Anonymkode: d3633...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert spoilerinnlegget. UTROLIG umodent og frekt å gjøre slikt!

Håper moderater kan ta bort innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Nordisk skrev:

Har rapportert spoilerinnlegget. UTROLIG umodent og frekt å gjøre slikt!

Håper moderater kan ta bort innlegget!

Har også rapportert. Og spurt på ris og ros hva policy er for naut som dette.

Anonymkode: 896c8...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har også rapportert. Og spurt på ris og ros hva policy er for naut som dette.

Anonymkode: 896c8...a7a

Det hjelper nok ikke noe. Jeg har rapportert henne for det samme før

Anonymkode: d90df...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer oppriktig på hvordan folk er i det virkelige liv som sitter og koser seg med å være slem på nett....

Anonymkode: 180a1...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heller ikke tamara. Pratemåten henners uughhh heslig

Forstår ikke hvorfor dere blir så sint at noen skriver vinneren her? Dette har jo allerede gått for 1 år siden i Australia. Alle som ser på dette og liker MasterChef vet hvem som vinner 2017. Om du blant annet følger MasterChef på Instagram osv så står det også der. Blant annet har dette også stått i norsk sladre blad. Fatter bare ikke? Det er ikke spoiler?

Anonymkode: 31f64...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Liker heller ikke tamara. Pratemåten henners uughhh heslig

Forstår ikke hvorfor dere blir så sint at noen skriver vinneren her? Dette har jo allerede gått for 1 år siden i Australia. Alle som ser på dette og liker MasterChef vet hvem som vinner 2017. Om du blant annet følger MasterChef på Instagram osv så står det også der. Blant annet har dette også stått i norsk sladre blad. Fatter bare ikke? Det er ikke spoiler?

Anonymkode: 31f64...211

Kanskje fordi vi ikke bor i Australia, og det ikke har gått på norsk tv før. Og har man ikke sett det og ikke ønsker å vite hvem vinneren er, så følger man de selvfølgelig ikke på instagram eller andre steder. Så alle vet selvfølgelig ikke det nei. Og når noen ber om at man slutter å spoile, men man bare fortsetter for å være kjip, så er det fullstendig unødvendig. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå. Det er stor forskjell på å spoile ved en tabbe, og å spoile bare for å ødelegge for andre

Anonymkode: d90df...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker heller ikke tamara. Pratemåten henners uughhh heslig

Forstår ikke hvorfor dere blir så sint at noen skriver vinneren her? Dette har jo allerede gått for 1 år siden i Australia. Alle som ser på dette og liker MasterChef vet hvem som vinner 2017. Om du blant annet følger MasterChef på Instagram osv så står det også der. Blant annet har dette også stått i norsk sladre blad. Fatter bare ikke? Det er ikke spoiler?

Anonymkode: 31f64...211

Du klager på "pratemåten henners"?  Og selv sier du pratemåten henners?? Utrolig.

Anonymkode: d3633...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du klager på "pratemåten henners"?  Og selv sier du pratemåten henners?? Utrolig.

Anonymkode: d3633...16a

Gå å ta deg en bolle din amøbe

Anonymkode: 31f64...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Liker heller ikke tamara. Pratemåten henners uughhh heslig

Forstår ikke hvorfor dere blir så sint at noen skriver vinneren her? Dette har jo allerede gått for 1 år siden i Australia. Alle som ser på dette og liker MasterChef vet hvem som vinner 2017. Om du blant annet følger MasterChef på Instagram osv så står det også der. Blant annet har dette også stått i norsk sladre blad. Fatter bare ikke? Det er ikke spoiler?

Anonymkode: 31f64...211

Jeg følger med på TLC, er ikke på Instagram. Det er spoiler for meg, holder meg unna tråder der det står SPOILER i overskriften. For de som leser tråden, så skjønner man at vinneren ikke er avslørt og da er det unødvendig å skrive vinneren, når vi diskuterer deltakerne!

Anonymkode: a2aba...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg tenker at mennesker som bare MÅ vise at de vet og som driter i at andre ber dem om å ikke røpe vinneren er små og ubetydelige i den virkelige verden. De har behov for å føle seg viktige og får nok et lite løft over å bli lagt merke til en stakket stund, om det så bare er på anonyme forum på nett. Patetiske, rett og slett. 

Jeg har ikke oppsøkt MC på noen annen arena enn på tv fordi jeg ikke ville vite vinneren. Jeg angrer veldig på at jeg åpnet denne tråden for noen uker siden, for DS klarte lille anonyme å ødelegge den spenningen for meg. 

Du fikk vel et løft nå?

Anonymkode: c4857...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 22.12, Anonym bruker skrev:

Liker heller ikke tamara. Pratemåten henners uughhh heslig

Forstår ikke hvorfor dere blir så sint at noen skriver vinneren her? Dette har jo allerede gått for 1 år siden i Australia. Alle som ser på dette og liker MasterChef vet hvem som vinner 2017. Om du blant annet følger MasterChef på Instagram osv så står det også der. Blant annet har dette også stått i norsk sladre blad. Fatter bare ikke? Det er ikke spoiler?

Anonymkode: 31f64...211

"Pratemåten henners uughhh heslig" og "det har stått i norsk sladreblad"? Vel, vel. Det er vel ikke så mye mer å hente her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...