Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Flere som har merket det? Etter å ha blitt bra fra en seig influensarunde forrige uke, smaker enkelte ting så rart. Kaffe og tannkrem f.eks. Det blir en merkelig metallisk ettersmak, og det er ikke godt. Håper virkelig det gir seg snart. Anonymkode: 391ae...c37
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Jeg husker jeg hadde det etter kraftig forkjølelse med bihulebetennelse en gang. Varte noen uker, men gikk gradvis over. Anonymkode: 93d91...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå