Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hvis du måtte velge? Anonymkode: a75e9...b73
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Har både mars og aprilbarn😊 Kunne jeg velge hadde det blitt april👌
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Mars, da blir barnet litt endre før sommeren. Har januar, februar og mai-barn selv og synes det var helt topp å få barn på vinteren Mye innekos i spedbarnstiden og stor nok baby til å nyte å ligge på et pledd under en parasoll ute på plenen når sommeren kom Anonymkode: c663a...df3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Likegyldig. Jeg har barn født på ulike årstider. Fordeler og ulemper med alle de ulike. Anonymkode: 973b7...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå