Gå til innhold

Mars eller aprilbaby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du måtte velge? :) 

Anonymkode: a75e9...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har både mars og aprilbarn😊 Kunne jeg velge hadde det blitt april👌

Skrevet

Mars, da blir barnet litt endre før sommeren. 

Har januar, februar og mai-barn selv og synes det var helt topp å få barn på vinteren 

Mye innekos i spedbarnstiden og stor nok baby til å nyte å ligge på et pledd under en parasoll ute på plenen når sommeren kom 

Anonymkode: c663a...df3

Skrevet

Likegyldig. Jeg har barn født på ulike årstider. Fordeler og ulemper med alle de ulike.

Anonymkode: 973b7...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...