Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Kjedelig første navn på den nye prinsessen. Hva synes dere? Josephine er flott da. Anonymkode: 47cf4...bb8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Hvem har fått barn? Anonymkode: 96066...804
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Hvilken prinsesse? Anonymkode: 35057...17f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 Hvem har fått fire barn?? Anonymkode: 27ae6...d5f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 Ingen fra kongehusene har født. Anonymkode: 756ef...cf3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 ingen av de kongelige har fått nå, men alle navnene er jo pene hver for seg, for mye sammen Anonymkode: 9cac8...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå