Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Jeg skal på date i dag. Den første på mange år. Har gledet meg, for jeg liker han veldig godt de få gangene jeg har møtt han. Skulle dille meg opp litt og tenkte «jeg farger håret». Jeg har gjort dette mange ganger før, så det er jo noe jeg kan. Men selvsagt MÅ drt gå galt når jeg skal på date. Fargen er ganske mørk. Den ble som forventet, men!! HUDEN! Den er også farget. Aner ikke hvordan dette kan ha skjedd, for det har aldri skjedd før. Pannen, ørene, nakken. Har forsøkt sminkefjerner (alle slag jeg har), grønnsåpe, zalo, hårspray og skyllemiddel på skrubbesvamp. IKKE NOE funket! Jeg har nå en blanding av mørk hårfarge og rød hud i halve trynet og nakken. Hvordan blir jeg kvitt dette? Jeg har også forsøkt å sminke det vekk, men funker ikke. Jeg må dra klokken 19.00! HJELP!! Anonymkode: 077df...bf9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Min erfaring er at når det først har satt seg, så er det ingenting som får det vekk, utenom at det slites vekk Anonymkode: 01fcc...6a1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 http://www.klikk.no/mote/kamille/skjonnhet/harfarging-3467253 Anonymkode: f0f53...bed
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: http://www.klikk.no/mote/kamille/skjonnhet/harfarging-3467253 Anonymkode: f0f53...bed Får ikke forsøkt de to triksene. Finnes det fler? Anonymkode: 077df...bf9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min erfaring er at når det først har satt seg, så er det ingenting som får det vekk, utenom at det slites vekk Anonymkode: 01fcc...6a1 Nei nei nei! Det kan ikke skje. Anonymkode: 077df...bf9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 Det er ikke vanskelig å lage aske, renn på et papirark eller noe, har du ikke peis så gjør det i en kjele ute.. Anonymkode: f0f53...bed
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 Men i alle dager da, tenn på Anonymkode: f0f53...bed
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 Har du fersk sitron hjemme så kan du smøre på sitronsaft og la den sitte på en stund. Jeg har tatt annen farge på hud på den måten. Men hvis ingenting får det bort, vis daten at du er full av selvironi. Fortell ham at siden du liker ham veldig godt og nå skulle på date så skulle du ordne deg ordentlig... og så har alt som kunne gå galt gått galt, og at han ikke kan unngå å se det. Greier du å le av det, så ler nok han også med deg. Han kan til og med bli sjarmert, både fordi du ønsket å gjøre deg flid for hans skyld, og fordi du greier å le av deg selv og se situasjonskomikken i dette. Tabber kan alle gjøre, men jeg vil tro de aller fleste ønsker seg en partner som kan le av slike ualvorlige ting fremfor å krisemaksimere. Vis ham at du takler dette på strak arm og med et smil, da blir du mer attraktiv Anonymkode: a11a3...1c0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 Prøvd alle råd, ikke noe funker🤭 Anonymkode: 077df...bf9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #15 Skrevet 1. mars 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei nei nei! Det kan ikke skje. Anonymkode: 077df...bf9 Uff, føler med deg siden jeg er en skikkelig gris når det gjelder hårfarge. Finner du noe som funker, så del det gjerne her etterpå Anonymkode: 01fcc...6a1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #16 Skrevet 1. mars 2018 Klor? ... Skal kanskje ikke taes på huden 🤓 Anonymkode: 318f9...428
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #18 Skrevet 1. mars 2018 Hvordan gikk det hi? Er du på vei til date? Anonymkode: 01fcc...6a1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #19 Skrevet 1. mars 2018 Jeg kom meg på date. Med farge og rød hud og en del dekkesminke over alt😂 jeg sa at jeg hadde farget håret og klarte å søke og nå så jeg helt forferdelig ut. Han sa bare «hadde du ikke sagt det, så hadde jeg ikke sett det». Så da sa jeg «ja, særlig» og han måtte innrømme at han så det med en gang og så lo vi av det heldigvis😂 Anonymkode: 077df...bf9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #20 Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg kom meg på date. Med farge og rød hud og en del dekkesminke over alt😂 jeg sa at jeg hadde farget håret og klarte å søke og nå så jeg helt forferdelig ut. Han sa bare «hadde du ikke sagt det, så hadde jeg ikke sett det». Så da sa jeg «ja, særlig» og han måtte innrømme at han så det med en gang og så lo vi av det heldigvis😂 Anonymkode: 077df...bf9 Skal du du treffe han igjen? Anonymkode: 01fcc...6a1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #21 Skrevet 2. mars 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal du du treffe han igjen? Anonymkode: 01fcc...6a1 Vet ikke. Vi har ikke laget avtale om det. Skulle jeg gjort det? Uff! Ikke bare er jeg rødbrun i trynet, men jeg er grønn på dating også...... Anonymkode: 077df...bf9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #22 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke. Vi har ikke laget avtale om det. Skulle jeg gjort det? Uff! Ikke bare er jeg rødbrun i trynet, men jeg er grønn på dating også...... Anonymkode: 077df...bf9 Har du lyst til å treffe han igjen da? Anonymkode: 01fcc...6a1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #23 Skrevet 2. mars 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du lyst til å treffe han igjen da? Anonymkode: 01fcc...6a1 Jeg vet ikke. Han var snill og morsom og spandabel, men samtidig så snakket han så mye om ekskona og barna at jeg føler jeg ble bedre kjent med de enn med han Anonymkode: 077df...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå