Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hei! Ønsker du å eksponere barnet ditt for musikkens gleder? Jeg er en musiker (utdannet ved musikkhøgskolen) som liker å omgås barn og kan lære bort forskjellige instrumenter. Vanligvis har en barnevakt og en musikklærer to separate funksjoner, men jeg ønsker å kombinere de to. Har tidligere jobbet i flere barnehager og også vært barnevakt. Når det kommer til det musikalske vil atmosfæren være langt mer avslappet og stimulerende enn hos en timebasert lærer, og tiden vil alltid kunne fylles med kreativ lek og utfoldelse. Det vil også legges opp til andre uttrykksformer, som dans, tegning og maling. Jeg holder til i en leilighet på Grünerløkka (Helgesens gate) og vil finne på aktiviteter med barna både innendørs og utendørs. Om du trenger pass i ditt eget hjem vil det også være mulig å få til. Ta kontakt om dette høres ut som noe du vil engasjere barnet ditt i, eller om du har spørsmål! mvh M Anonymkode: c0163...a24
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Annonser på forumet er ikke lov. Dessuten er det ingen som kan nå deg når du skriver anonymt. Tråden kommer nok til å bli slettet. Men bra initiativ Anonymkode: e140f...ea6
Gjest Mari Y Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei! Ønsker du å eksponere barnet ditt for musikkens gleder? Jeg er en musiker (utdannet ved musikkhøgskolen) som liker å omgås barn og kan lære bort forskjellige instrumenter. Vanligvis har en barnevakt og en musikklærer to separate funksjoner, men jeg ønsker å kombinere de to. Har tidligere jobbet i flere barnehager og også vært barnevakt. Når det kommer til det musikalske vil atmosfæren være langt mer avslappet og stimulerende enn hos en timebasert lærer, og tiden vil alltid kunne fylles med kreativ lek og utfoldelse. Det vil også legges opp til andre uttrykksformer, som dans, tegning og maling. Jeg holder til i en leilighet på Grünerløkka (Helgesens gate) og vil finne på aktiviteter med barna både innendørs og utendørs. Om du trenger pass i ditt eget hjem vil det også være mulig å få til. Ta kontakt om dette høres ut som noe du vil engasjere barnet ditt i, eller om du har spørsmål! mvh M Anonymkode: c0163...a24 Hei, bra imitativ. Men hvis du ikke kan poste her er kanskje musikk-forumet på Kvinneguiden et alternativ? Eller del på Facebook, f eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå