Mamma2013.2015 Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hei! Er på dag 3 der jeg er øm helt øvers i magen, vondt/ubehagelig når jeg trykker på magen. Sviende følelse innimellom. romling å blir verre etter måltid. Vondt i nederste del av ryggen.. små uggen er jeg også..😞 Er IKKe gravid. Noen som har noen anelse på hva dette kan være? Skal til lege neste tirsdag....
Mamma2013.2015 Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, hurp2 skrev: Hei hei Du må huske at det er "og* vondt i magen"! Du hadde fått stryk av meg i norsk Ønsker svar på det jeg spørr om...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Magesår eller gallestein? Google dem og se om symptomene kan ligne. Anonymkode: c1b5d...6e9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 14 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev: Hei! Er på dag 3 der jeg er øm helt øvers i magen, vondt/ubehagelig når jeg trykker på magen. Sviende følelse innimellom. romling å blir verre etter måltid. Vondt i nederste del av ryggen.. små uggen er jeg også..😞 Er IKKe gravid. Noen som har noen anelse på hva dette kan være? Skal til lege neste tirsdag.... Bortsett fra ryggvondten så synes jeg det kan høres litt ut som om du har problemer med magesyre, sureoppstøt, magekatarr eller noe i den duren. Jeg er mye plaget av sure oppstøt og det er vondt kan gi brennende følelse Anonymkode: 12fa7...0ef
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 gå til legen de vet best Anonymkode: 76546...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå