Gå til innhold

Bursdagsfeiring 1. klasse hverdag eller helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekkes, etter skole på hverdager? Mange har fritidsaktiviteter eller formiddag helg, helst søndag. April måned.

Anonymkode: 13ee6...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det som passer dere best :-) Vi hadde som regel bursdagene på lørdagen da de var små. Etter hvert kom de bare etter skoletid. Da gikk de vel i 4-5.klasse. 

Skrevet

Spiller ingen rolle :) Alltid noen som ikke kan uansett. Eneste som kan være lurt er å sjekke om det er en dag i uka mange har en aktivitet. Her er alle guttene på fotball hver mandag og onsdag, så da er det dumt å invitere de dagene. 

Tips er å legge det tidlig en søndag for eksempel. Type 11-14. Eller sent, 17-19. Om du velger helg så ikke ta det midt på dagen liksom. 

Anonymkode: a6c03...d6e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiller ingen rolle :) Alltid noen som ikke kan uansett. Eneste som kan være lurt er å sjekke om det er en dag i uka mange har en aktivitet. Her er alle guttene på fotball hver mandag og onsdag, så da er det dumt å invitere de dagene. 

Tips er å legge det tidlig en søndag for eksempel. Type 11-14. Eller sent, 17-19. Om du velger helg så ikke ta det midt på dagen liksom. 

Anonymkode: a6c03...d6e

Ja tenkte søn. kl. 14-16.

Hi

Anonymkode: 13ee6...d6b

Skrevet

helg helst lørdag fra 12-14

Anonymkode: a568c...737

Skrevet

Vi hadde lørdag i 1. klasse, men da kom bare ca halvparten. Andre har hatt det på søndag, og da har nesten alle kommet.

Mulig dette kan variere fra sted til sted da, eller at det er tilfeldigheter inne i bildet. Få som har hatt det på hverdager i 1. klasse her, så helg passer nok best for de fleste.

For oss hadde det passet uansett. Vi gjør gjerne familieting i helgene, og noen av hverdagene er det fritidsaktiviteter, men bursdag blir prioritert foran det meste. ;)

Anonymkode: e6019...a2b

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Helg, helst søndag, gjerne på ettermiddag.

Skrevet

Veldig store lokale variasjoner. Her kommer "ingen" om lørdagen, for de fleste reiser på hytta fredag med retur søndag. Bursdager søndag bør her ikke ligge før kl 16.

For meg som jobber mye ettermiddag på hverdager er de dagene et logistisk mareritt. 

Det vil aldri passe for alle. Hør litt med foreldrene til de nærmeste vennene og legg det deretter best mulig som det passer dere.

Anonymkode: 935b4...354

Skrevet

Ja takk begge deler. Hverdagen er travel. Men noen ganger føles det ut som ungene er i bursdag hver helg. 

Anonymkode: cc0c0...498

Skrevet

Har samme inntrykk som flere her. Det er veldig individuelt hva folk foretrekker. Personlig hater jeg bursdager på hverdager fordi det er logistikk-stress. Men om det er søndag eller lørdag bryr jeg meg ikke om, det får vi til uansett. Vi prioriterer bursdager. Mens det finnes andre som vil på hytta i helgene og ikke kan fordra helgebursdager. Man kan aldri gjøre alle fornøyd :)

Anonymkode: cd991...f87

Skrevet

Helst søndag for oss. Etter klokka 12, slik at man har mulighet til å komme hjem fra hytta el. Men dette vil jo sikkert variere fra familie til familie.

Anonymkode: df4ea...4e9

Skrevet

For oss som familie passer helg best å arrangere bursdag, mer energi, tid til å ordne istand etc. Jeg foretrekker søndag da lørdag er greit å ha til innkjøp av mat, gaver etc når butikker er åpne. Våre 4 siste barnebursdager for våre to barnehagebarn har vært søndag kl 13-15. 

Anonymkode: b24db...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...