Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Jeg handler en del klær, saker og ting på finn.no, og rett som det er er frimerkene intakte og uten stempel. Kan jeg da bruke de på nytt? Anonymkode: 6cdc7...e34
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Klart det, det har jeg gjort flere ganger Anonymkode: 5d1ca...23d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Hvis du er en sånn som synes det er greit å snylte på fellesskapet, ved å snike på trikken og gjenbruke frimerker, så hver så god. Anonymkode: f964c...899
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Det er ikke lov å bruke frimerker igjen selvom de ikke har stempel på seg. I Drammen har flere blitt dømt for å videreselge frimerker som var brukt men ikke stemplet. Om Posten oppdager du gjennbruker et frimerke er ikke sikkert. Men nå vet du det ikke er lov. Anonymkode: 9f356...a0d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 Det er dokumentfalsk, egentlig... Men jeg har gjort det masse likevel. Anonymkode: 4a836...358
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 Det er straffbart. Anonymkode: d85c5...8e3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 Det er straffbart, så du velger selv om du tar risikoen for å bli tatt og straffeforfulgt. ingen frimerker blir lengre stemplet såfremt ikke det blir sendt inn til stempling. De kan bli merket på måter du ikke kan se med øyet, hvordan har jeg ikke lov å si. Anonymkode: 94e7b...779
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du er en sånn som synes det er greit å snylte på fellesskapet, ved å snike på trikken og gjenbruke frimerker, så hver så god. Anonymkode: f964c...899 "Vær så god". Vær - imperativ av verbet å være. Anonymkode: 7713d...2ff
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er straffbart, så du velger selv om du tar risikoen for å bli tatt og straffeforfulgt. ingen frimerker blir lengre stemplet såfremt ikke det blir sendt inn til stempling. De kan bli merket på måter du ikke kan se med øyet, hvordan har jeg ikke lov å si. Anonymkode: 94e7b...779 Godt forsøk Anonymkode: 7713d...2ff
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #10 Skrevet 1. mars 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Vær så god". Vær - imperativ av verbet å være. Anonymkode: 7713d...2ff Trekke frem litt hersketeknikk ja. Koselig det. Håper du fikk en bedre dag av dette da i det minste. Anonymkode: f964c...899
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trekke frem litt hersketeknikk ja. Koselig det. Håper du fikk en bedre dag av dette da i det minste. Anonymkode: f964c...899 Å påpeke en feil er ikke en hersketeknikk. Men å nekte å la seg korrigere er en karakterbrist. Anonymkode: 4a836...358
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Å påpeke en feil er ikke en hersketeknikk. Men å nekte å la seg korrigere er en karakterbrist. Anonymkode: 4a836...358 Å påpeke feil er absolutt en hersketeknikk Anonymkode: cee67...94b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Trekke frem litt hersketeknikk ja. Koselig det. Håper du fikk en bedre dag av dette da i det minste. Anonymkode: f964c...899 Bare hyggelig! Kan du det nå, da? Anonymkode: 7713d...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå