Gå til innhold

Bruke frimerker flere ganger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler en del klær, saker og ting på finn.no, og rett som det er er frimerkene intakte og uten stempel. Kan jeg da bruke de på nytt?

Anonymkode: 6cdc7...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det, det har jeg gjort flere ganger

Anonymkode: 5d1ca...23d

Skrevet

Hvis du er en sånn som synes det er greit å snylte på fellesskapet, ved å snike på trikken og gjenbruke frimerker, så hver så god. 

Anonymkode: f964c...899

Skrevet

Det er ikke lov å bruke frimerker igjen selvom de ikke har stempel på seg. I Drammen har flere blitt dømt for å videreselge frimerker som var brukt men ikke stemplet.

Om Posten oppdager du gjennbruker et frimerke er ikke sikkert. Men nå vet du det ikke er lov.

Anonymkode: 9f356...a0d

Skrevet

Det er dokumentfalsk, egentlig... 

Men jeg har gjort det masse likevel.

Anonymkode: 4a836...358

Skrevet

Det er straffbart.

Anonymkode: d85c5...8e3

Skrevet

Det er straffbart, så du velger selv om du tar risikoen for å bli tatt og straffeforfulgt. 

ingen frimerker blir lengre stemplet såfremt ikke det blir sendt inn til stempling. De kan bli merket på måter du ikke kan se med øyet, hvordan har jeg ikke lov å si. 

Anonymkode: 94e7b...779

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er en sånn som synes det er greit å snylte på fellesskapet, ved å snike på trikken og gjenbruke frimerker, så hver så god. 

Anonymkode: f964c...899

"Vær så god". 

Vær - imperativ av verbet å være.

Anonymkode: 7713d...2ff

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er straffbart, så du velger selv om du tar risikoen for å bli tatt og straffeforfulgt. 

ingen frimerker blir lengre stemplet såfremt ikke det blir sendt inn til stempling. De kan bli merket på måter du ikke kan se med øyet, hvordan har jeg ikke lov å si. 

Anonymkode: 94e7b...779

Godt forsøk :ler:

Anonymkode: 7713d...2ff

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Vær så god". 

Vær - imperativ av verbet å være.

Anonymkode: 7713d...2ff

Trekke frem litt hersketeknikk ja. Koselig det. Håper du fikk en bedre dag av dette da i det minste. 

Anonymkode: f964c...899

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trekke frem litt hersketeknikk ja. Koselig det. Håper du fikk en bedre dag av dette da i det minste. 

Anonymkode: f964c...899

Å påpeke en feil er ikke en hersketeknikk. Men å nekte å la seg korrigere er en karakterbrist.

Anonymkode: 4a836...358

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å påpeke en feil er ikke en hersketeknikk. Men å nekte å la seg korrigere er en karakterbrist.

Anonymkode: 4a836...358

Å påpeke feil er absolutt en hersketeknikk

Anonymkode: cee67...94b

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trekke frem litt hersketeknikk ja. Koselig det. Håper du fikk en bedre dag av dette da i det minste. 

Anonymkode: f964c...899

Bare hyggelig! Kan du det nå, da?

Anonymkode: 7713d...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...