Gå til innhold

Ta med baby på 4 års kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette greit? Baby er bare 2 mnd og er jo dumt om mannen må ta fri når jeg er hjemme.. mest sannsynlig så sover hun i bilstolen, men kan jo hende hun er våken også.. 

Anonymkode: e6bc5...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den med. Min siste baby var med på alt til hun var 5 mnd, da gikk det ikke lenger. 😊

Anonymkode: fb7cf...3c8

Skrevet

Ja, det er greit 

Anonymkode: cd8e2...048

Skrevet

Det er mange tester de skal gjennom på 4-års kontrollen, her tok det en hel time. Tror jeg ville unngått å ha med baby slik at barnet ikke blir forstyrret, og at du hele tiden kan følge opp om barnet blir urolig, ikke vil gjøre det som skal gjøres osv.

Anonymkode: 680bf...273

Skrevet

Jeg måtte gjøre det på mellomste sin 4-årskontroll. Gikk fint det :) 

Anonymkode: a523f...dbf

Skrevet

På vår innkalling sto det forresten i brevet at søsken ikke kunne være med.

Skrevet

Yngste var 2uker på 5års kontrollen til eldste her. Sov godt på armen min under hele undersøkelsen. 

Ingen sa noe på det... Legen syntes det var innafor. 

Men ha i bakhodet at 4åringen kan trenge deg, og da er det kjedelig hvis babyen bestemmer seg for å «fusse» akkurat da... 

Anonymkode: cdba2...fcb

Skrevet

Jeg tenker at det er stad for 4 åringen å ha mamma for seg selv denne dagen 😊

Anonymkode: c6883...7b8

Skrevet

Er det n rolig baby som sover mye? Eller mye skriking? Det avgjør jo litt

Anonymkode: 1f06f...9fc

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

På vår innkalling sto det forresten i brevet at søsken ikke kunne være med.

Det er forskjell på en toåring og en på to måneder. 

Min minste har vært med på alt av kontroller på sykehus osv med storesøster. Babyen lå jo bare i vogna og sov. 

Selvfølgelig er det forskjeller på babyer, jeg har hatt én  baby som ikke kunne være med på noen ting da hun bare gråt.  Men har du en rolig en, er det jo bare å ta den med. Evt ringe å høre.  

Min siste baby var med på alt av jobbmøter osv også. Den bare sov i vogna og forstyrra absolutt ingen. Frem til babyen var 5mnd kunne den være med absolutt over alt, da den kun spiste og sov. 

Anonymkode: fb7cf...3c8

Skrevet

Nå er jeg ikke helsesøster, .men jobber ned utredning av blant annet 4-åringer. Søsken er ikke veldig ønsket under undersøkelser altså. Også fordi 4-åringen blir lett distrahert av babyen 

Anonymkode: 78fa1...32e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...