Gå til innhold

Paradise hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner det?? 😁

Anonymkode: 185ae...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12.mars

Anonymkode: b776d...82b

Gjest Mari Y
Skrevet

Jeg skjoenner ikke at folk ser på dette, men hver sin smak. 

Skrevet
6 timer siden, Mari Y skrev:

Er mye bedre enn det ser ut.

Eg begynte bare å se pga én person som skulle være med. Blei helt hekta. 

Det handler ikkje bare om fyll og sex men om spill, intriger og vennskap. Mye underholdning og humor.

Korfor ser folk på Farmen f.eks. For å se på dyra og melking osv.?

Anonymkode: 183a4...70e

Skrevet
11 timer siden, Mari Y skrev:

Det er så digg at vi er forskjellige! Jeg for eksempel har sjelden et behov for å peke finger mot andres preferanser.

Gjest Mari Y
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er så digg at vi er forskjellige! Jeg for eksempel har sjelden et behov for å peke finger mot andres preferanser.

Sikker 😉? 

Jeg har heller ikke noe behov for å rakke ned på de som ser på det. Jeg skjoenner bare ikke at man gjoer det. 

Skrevet
1 time siden, Mari Y skrev:

Sikker 😉? 

Jeg har heller ikke noe behov for å rakke ned på de som ser på det. Jeg skjoenner bare ikke at man gjoer det. 

Helt sikker ☺️ Kan tenke mitt, men ytrer det svært sjelden. 

Men ser at du gjør det, til tross for at du sier du ikke har et behov for å gjøre det. To ganger i samme tråd faktisk 😂

Gjest Mari Y
Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt sikker ☺️ Kan tenke mitt, men ytrer det svært sjelden. 

Men ser at du gjør det, til tross for at du sier du ikke har et behov for å gjøre det. To ganger i samme tråd faktisk 😂

Jeg har ingenting mot folk som ser på reality TV. Jeg skjoenner bare ikke poenget med å se på det. Folk som ser på reality TV er like forskjellige som alle andre

Skrevet
5 minutter siden, Mari Y skrev:

Jeg har ingenting mot folk som ser på reality TV. Jeg skjoenner bare ikke poenget med å se på det. Folk som ser på reality TV er like forskjellige som alle andre

Hvorfor har du så behov for å poengtere at du ikke ser poenget med det da? Det er ikke svareplikt i tråder, liker du ikke Paradise Hotel, så kan du fint hoppe til neste tråd

Anonymkode: ea83e...f28

Gjest Mari Y
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du så behov for å poengtere at du ikke ser poenget med det da? Det er ikke svareplikt i tråder, liker du ikke Paradise Hotel, så kan du fint hoppe til neste tråd

Anonymkode: ea83e...f28

Jeg vet det, men jeg skriver det fordet. Fordi jeg ser bare ikke poenget med det. 

Skrevet
17 timer siden, Mari Y skrev:

Jeg vet det, men jeg skriver det fordet. Fordi jeg ser bare ikke poenget med det. 

Det er hakk i plata 😂 Dessuten er det veldig få som bryr seg om hva du mener, når det kommer til stykket. Tror du overvurderer hvor viktig dine meninger er.

Gjest Mari Y
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er hakk i plata 😂 Dessuten er det veldig få som bryr seg om hva du mener, når det kommer til stykket. Tror du overvurderer hvor viktig dine meninger er.

Det er nå bare å ikke gjoere det heller 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...