Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg måtte akutt til legevakten en natt pga. en hudinfeksjon som ble veldig hissig. Fikk antibiotika, går fremdeles på det, og infeksjonen har gått tydelig tilbake. Men... det som var startpunkt på infeksjonen, og som da var bittelite, har etter at jeg begynte på antibiotikaen utviklet seg til en hard klump, på størrelse med en stor ert. Noen som har vært borti dette? Jeg fikk en lignende infeksjon for 5-6 år siden, og der fikk jeg en lignende, men mindre, klump. Det er bare ca. tre måneder siden jeg så den klumpen var gått helt bort, så det tok over fem år. Jeg bryr meg ikke så mye om det utseendemessige, orker ikke bruke energi på det jeg ikke kan forandre... men kan ikke si jeg gleder meg til å gå med en klump som en stor ert rett under øyebrynet Så... noen som kan noe om dette eller har erfaring? Anonymkode: 7372d...07b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Blir det skjemmende, så må du vel få hjelp til å fjerne det, såfremt det er forsvarlig. Anonymkode: 2f9c4...628
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir det skjemmende, så må du vel få hjelp til å fjerne det, såfremt det er forsvarlig. Anonymkode: 2f9c4...628 Takk for svar Det er ikke et verdensproblem, så kommer nok uansett ikke til å kutte i det siden huden min lager litt store arr risikerer jeg at arr kan bli vel så skjemmende. Men lurte på om noen har erfaring med lignende, synes det er så rart at det skal kapsle seg inn på den måten. Anonymkode: 7372d...07b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 På 1.3.2018 den 16.55, Anonym bruker skrev: Takk for svar Det er ikke et verdensproblem, så kommer nok uansett ikke til å kutte i det siden huden min lager litt store arr risikerer jeg at arr kan bli vel så skjemmende. Men lurte på om noen har erfaring med lignende, synes det er så rart at det skal kapsle seg inn på den måten. Anonymkode: 7372d...07b Har legen sagt noe om at immunforsvaret ditt er litt "overraktivt'? Jeg har en autoimmun sykdom, og får også det du snakker om, samt veldig tykke arr. Anonymkode: 2f9c4...628
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har legen sagt noe om at immunforsvaret ditt er litt "overraktivt'? Jeg har en autoimmun sykdom, og får også det du snakker om, samt veldig tykke arr. Anonymkode: 2f9c4...628 Hei, igjen Det immunforsvaret mitt er de ikke klok på. Jeg har et dårlig immunforsvar, med lite leukocytter og IgM, men har også fått en hudsykdom som kan være autoimmun og dermed kan tyde på "overaktivitet". Jeg har problemer med bindevevet og danner ikke forhøyede arr, men langt bredere arr enn vanlig. Du kan ha rett i det, kanskje det kan være en variant av det samme som skjer med arrene? Anonymkode: 7372d...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå