Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Sliter med at jeg tisser meg ut ved lett anstrengelse og fyller ut et skjema for drikke- og vannlatingsvaner i forbindelse med undersøkelse. Har foreløpig drukket 9 dl og tisset 3 dl, ikke veid bindet enda. Hva tenker dere? Anonymkode: 3d5e0...7de
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Jeg tenker at du skal gjennomføre kartleggingen og legge den frem for legen. Anonymkode: 36125...804
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 I snitt trenger vi mennesker 1,5 til 2 liter væske om dagen, men det er inkludert væsken i maten vi spiser. Så foreløbig ligger du vel an til å drikke litt mye? Urologen sier at vi skal drikke til måltidene og når vi trener hardt, men vi skal ikke gå og smådrikke hele tiden, drikke masse mellom måltidene, gå rundt med vannflasker osv for da blir det for mye drikking og da også for stor belastning på blæra Men nå skal vel du registrere dine vaner, så da gjør du som du pleier også får du tilbakemeldinger på det når skjemaet ditt er analysert. Anonymkode: f46d1...a37
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sliter med at jeg tisser meg ut ved lett anstrengelse og fyller ut et skjema for drikke- og vannlatingsvaner i forbindelse med undersøkelse. Har foreløpig drukket 9 dl og tisset 3 dl, ikke veid bindet enda. Hva tenker dere? Anonymkode: 3d5e0...7de Alt for mye, over grensen for hva som regnes som farlig. Vet du ikke at du kan dø av det? Anonymkode: 4d41c...468
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt for mye, over grensen for hva som regnes som farlig. Vet du ikke at du kan dø av det? Anonymkode: 4d41c...468 Sånne som deg burde ikke hatt tilgang til internett!! Anonymkode: 2f6fb...c8a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt for mye, over grensen for hva som regnes som farlig. Vet du ikke at du kan dø av det? Anonymkode: 4d41c...468 Hmm.. Men hva med kaffedrikkere? Kommer ikke de fort opp i lignende mengde også? Må vel nevne at det stod på papiret at jeg skulle fremkalle lekkasje for å gi riktig bilde av hvordan jeg plages, så jeg blir jo tørst av all den hoppinga og løpinga i trapper Anonymkode: 3d5e0...7de
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hmm.. Men hva med kaffedrikkere? Kommer ikke de fort opp i lignende mengde også? Må vel nevne at det stod på papiret at jeg skulle fremkalle lekkasje for å gi riktig bilde av hvordan jeg plages, så jeg blir jo tørst av all den hoppinga og løpinga i trapper Anonymkode: 3d5e0...7de Du må for all del ikke ta det seriøst alt det du leser her inne på dib!!!! Anonymkode: 2f6fb...c8a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sliter med at jeg tisser meg ut ved lett anstrengelse og fyller ut et skjema for drikke- og vannlatingsvaner i forbindelse med undersøkelse. Har foreløpig drukket 9 dl og tisset 3 dl, ikke veid bindet enda. Hva tenker dere? Anonymkode: 3d5e0...7de Jeg synes ikke det er mye, jeg har gjerne drukket 6-7 dl når jeg er ferdig med frokost. Anonymkode: c0cc6...19b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt for mye, over grensen for hva som regnes som farlig. Vet du ikke at du kan dø av det? Anonymkode: 4d41c...468 Noen burde bli hindret fra å uttale seg... Anonymkode: b1c10...74d
Optatium Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 Jeg har drukket 1,3 L så langt i dag. Jobber som lærer og prater mye, blir rett og slett tørst av det.
sug lut Skrevet 28. februar 2018 #11 Skrevet 28. februar 2018 På denne tida har jeg normalt sett drukket fire kopper kaffe og bortimot en liter vann. Så jeg synes det høres veldig lite ut, jeg. Slapp av og gjør det legen har bedt deg om, du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå