Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Det har brent seg inn på netthinnen min. Sønnen min går i klasse med en gutt. De går i 7.klasse. Gutten har alltid vært litt umoden og reservert..litt i sin egen verden, men samtidig høflig. Moren hans døde da guttene gikk i tredje og faren sliter med sykdom, men oppriktig glad i og engasjert i gutten sin. Min sønn har drevet med en lagidrett siden han var liten, også flere av de andre guttene. Så all hans fritid har gått med der og guttene er en sammensveiset gjeng. I fjor spurte plutselig denne faren min mann (treneren) om ikke sønnen kunne få prøve å være med en trening. De har et breddelag og selvsagt fikk han lov å prøve. De trener alle sammen så jeg sa til sønnen min at han skulle passe godt på han, og si det til de andre også. Den lille sjenerte og «rare» gutten har virkelig blomstret det siste året. Og mer og mer funnet plass:) Og i går skulle han få være med på første treningskamp. Sønnen min skulle være med å hjelpe til siden faren og jeg skulle dra med laget. Jeg sa til mannen min i bilen om han ikke kunne sette denne gutten sammen med vår sønn, og sa samtidig til sønnen min, vær så snill og forsøk å spill han opp og gi han mestring i dag. De ble satt sammen foran, og jeg ser sønnen min holder rundt ham på vei ut på banen og peker og ordner, og de avslutter med «high five»! Det går to minutter ut i kampen så ser jeg hva de planla, sønnen min finter seg forbi de andre og roper navnet på gutten.. han løper perfekt over på motsatt side, får ballen og setter den rett i mål! Jeg har tilgode å se noen juble så høyt som denne gutten og hans far!!! Det var OL og VM gull på en gang!!! Sønnen min klemte han og alle guttene på laget heiet og ropte navnet hans. To ganger til skjedde dette. På vei til bilene sa han, jeg er tremålsscoreren!! Tenk det a gutter! Og smilte så bredt så kjakene nesten sprakk. Jeg er vanligvis ikke spesielt lettrørt, men jeg gråt både på tribunen, på vei hjem og når jeg klemte gutten min ekstra hardt da han la seg. Det er så viktig å løfte hverandre opp... Anonymkode: 5b294...753
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Jeg ble litt rørt av historien din jeg. Så flott for denne gutten. Anonymkode: c9290...b7a
ma(G)ma med to små :) Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Så fint! 😍♥️ Og gratulerer med å ha oppdratt en fin fyr! VM-gull til deg for det 🇳🇴🥇
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 ble rørt selv jeg! Anonymkode: b7325...f1e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 Fikk tårer i øynene Anonymkode: 744f2...ebd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Nå fikk jeg tårer i øynene og Anonymkode: 8257f...aff
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 Nå fink jeg tårer i øynene❤️ For et flott menneske du og din sønn er. Takk for at slike som dere finnes ❤️ Anonymkode: db4ed...260
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 Du vant nettopp mamma-OL HI! Kvinner som deg er så enormt verdifulle. Takk for at du er den du er og for at du skaper så fine mennesker ❤️ Anonymkode: 38d7a...d92
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #11 Skrevet 28. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det har brent seg inn på netthinnen min. Sønnen min går i klasse med en gutt. De går i 7.klasse. Gutten har alltid vært litt umoden og reservert..litt i sin egen verden, men samtidig høflig. Moren hans døde da guttene gikk i tredje og faren sliter med sykdom, men oppriktig glad i og engasjert i gutten sin. Min sønn har drevet med en lagidrett siden han var liten, også flere av de andre guttene. Så all hans fritid har gått med der og guttene er en sammensveiset gjeng. I fjor spurte plutselig denne faren min mann (treneren) om ikke sønnen kunne få prøve å være med en trening. De har et breddelag og selvsagt fikk han lov å prøve. De trener alle sammen så jeg sa til sønnen min at han skulle passe godt på han, og si det til de andre også. Den lille sjenerte og «rare» gutten har virkelig blomstret det siste året. Og mer og mer funnet plass:) Og i går skulle han få være med på første treningskamp. Sønnen min skulle være med å hjelpe til siden faren og jeg skulle dra med laget. Jeg sa til mannen min i bilen om han ikke kunne sette denne gutten sammen med vår sønn, og sa samtidig til sønnen min, vær så snill og forsøk å spill han opp og gi han mestring i dag. De ble satt sammen foran, og jeg ser sønnen min holder rundt ham på vei ut på banen og peker og ordner, og de avslutter med «high five»! Det går to minutter ut i kampen så ser jeg hva de planla, sønnen min finter seg forbi de andre og roper navnet på gutten.. han løper perfekt over på motsatt side, får ballen og setter den rett i mål! Jeg har tilgode å se noen juble så høyt som denne gutten og hans far!!! Det var OL og VM gull på en gang!!! Sønnen min klemte han og alle guttene på laget heiet og ropte navnet hans. To ganger til skjedde dette. På vei til bilene sa han, jeg er tremålsscoreren!! Tenk det a gutter! Og smilte så bredt så kjakene nesten sprakk. Jeg er vanligvis ikke spesielt lettrørt, men jeg gråt både på tribunen, på vei hjem og når jeg klemte gutten min ekstra hardt da han la seg. Det er så viktig å løfte hverandre opp... Anonymkode: 5b294...753 Jeg griner ! 😭😭😭❤❤❤❤Takk for at du delte. Takk for at du bryr deg og ser andre. Takk for at du lærer barna dine å ta vare på andre. ❤👏 Anonymkode: db594...0b1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #13 Skrevet 28. februar 2018 Verden trenger flere av sånne som deg og sønnen din!!! Helt fantastisk! Anonymkode: 72fd0...b8f
Plutselig_gravid Skrevet 28. februar 2018 #14 Skrevet 28. februar 2018 Fantastisk gutt du har Medmenneskelighet går også i arv. Mange av oss tenker gode tanker og med det tror vi at vi er gode mennesker. Men det er kun når vi praktiserer det vi tror på, at tankene får kraft og en effekt for andre enn oss selv. Dere er ekte hverdagshelter
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #15 Skrevet 28. februar 2018 Tårene triller her også! Så fantastisk, HI! Så utrolig viktig. Må bare si meg enig i alt positivt som er sagt om deg og sønnen din - og også den andre gutten og hans far. Dere er heldige som har hverandre. Fortsett å være det fantastisk gode mennesket du er, HI. Du gjør en utrolig jobb med barna! Anonymkode: d477b...5e0
FruAnonym Skrevet 28. februar 2018 #17 Skrevet 28. februar 2018 Åh så fint! Historien din rørte meg! Sitter her med min sovende sønn på fanget. Han er 5 uker og jeg håper jeg kan oppdra han til å bli like omtenksom og fin fyr 💙
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #19 Skrevet 28. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har brent seg inn på netthinnen min. Sønnen min går i klasse med en gutt. De går i 7.klasse. Gutten har alltid vært litt umoden og reservert..litt i sin egen verden, men samtidig høflig. Moren hans døde da guttene gikk i tredje og faren sliter med sykdom, men oppriktig glad i og engasjert i gutten sin. Min sønn har drevet med en lagidrett siden han var liten, også flere av de andre guttene. Så all hans fritid har gått med der og guttene er en sammensveiset gjeng. I fjor spurte plutselig denne faren min mann (treneren) om ikke sønnen kunne få prøve å være med en trening. De har et breddelag og selvsagt fikk han lov å prøve. De trener alle sammen så jeg sa til sønnen min at han skulle passe godt på han, og si det til de andre også. Den lille sjenerte og «rare» gutten har virkelig blomstret det siste året. Og mer og mer funnet plass:) Og i går skulle han få være med på første treningskamp. Sønnen min skulle være med å hjelpe til siden faren og jeg skulle dra med laget. Jeg sa til mannen min i bilen om han ikke kunne sette denne gutten sammen med vår sønn, og sa samtidig til sønnen min, vær så snill og forsøk å spill han opp og gi han mestring i dag. De ble satt sammen foran, og jeg ser sønnen min holder rundt ham på vei ut på banen og peker og ordner, og de avslutter med «high five»! Det går to minutter ut i kampen så ser jeg hva de planla, sønnen min finter seg forbi de andre og roper navnet på gutten.. han løper perfekt over på motsatt side, får ballen og setter den rett i mål! Jeg har tilgode å se noen juble så høyt som denne gutten og hans far!!! Det var OL og VM gull på en gang!!! Sønnen min klemte han og alle guttene på laget heiet og ropte navnet hans. To ganger til skjedde dette. På vei til bilene sa han, jeg er tremålsscoreren!! Tenk det a gutter! Og smilte så bredt så kjakene nesten sprakk. Jeg er vanligvis ikke spesielt lettrørt, men jeg gråt både på tribunen, på vei hjem og når jeg klemte gutten min ekstra hardt da han la seg. Det er så viktig å løfte hverandre opp... Anonymkode: 5b294...753 😍 Dette rørte meg:) Anonymkode: f1a10...3ca
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #20 Skrevet 28. februar 2018 Fikk også tårer i øynene nå. Tenk å gjøre hat trick på første kamp! Anonymkode: 2ac47...881
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #21 Skrevet 28. februar 2018 For første gang etter 12 år her fikk jeg tårer i øynene, måtte lukke mobilen, satt på bussen hjem fra jobb med tårer i øynene, takk for en fin historie ❤️ Anonymkode: 2250c...70e
Gjest grønteple Skrevet 28. februar 2018 #22 Skrevet 28. februar 2018 Fantastisk! Creds til sønnen din, deg og også mannen din😊💗
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #23 Skrevet 28. februar 2018 Dette var så fint å lese at jeg bare er nødt til å legge igjen en kommentar! ❤️ Du gjør en uvurderlig jobb som mamma, hurra for slike som deg og din sønn 😍 Anonymkode: 51b83...96e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #24 Skrevet 28. februar 2018 Fantastisk flott å lese historien din! Både rørende og inspirerende ❤️❤️ Anonymkode: 2f7f1...504
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #25 Skrevet 28. februar 2018 Øh... dette er tatt ut fra en film. Kjeder du deg? Anonymkode: 24ec0...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå