Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er sammen med en som det nettopp har vist ikke er ærlig. Vi er på ferie sammen,har en uke igjen. Rett før vi reiste følte jeg at noe var annerledes,klarte bare ikke sette fingen på hva. Har funnet ut at han plutselig og stadig går for "runke" tatt han på fersken flere ganger da han ikke legger seg,står opp o.l. Han slipper hånden ganske raskt om jeg tar hans,holder ikke rundt meg og viser med kroppsspråket "helt greit at du ikke tar i meg" Går vi på tur går han en uke foran meg. Jeg har spurt hvorfor iallefall verden vi har reist på ferie sammen og om han elsket meg. Den ene dagen/natten sa han at han ikke giddet å svare på det midt på natten. Så jeg tok det opp dagen etterpå,svaret var--han tok jo vare på meg og jeg fikk jo være med han på ferie,om ikke det var kjærlighet og at han ikke hadde behov for å si det hele tiden. Å så viser det seg at han hadde avtale om å treffe en dame to dager før vi reiste og den avtalen var laget over en uke før,da han måtte avlyse p.g.a sykdom. Denne gangen avlyst hun,men han sa ikke et pip om han var på ferie. . Jeg har spurt om han er "på vei bort fra meg" da er svaret "hva mener du ?" ingen svar bare svada.. Hadde jeg visst disse tingene som har vist seg den første uken på ferie og at følelsen av at noe ikke stemte hadde jeg aldri bestilt reisen. Han ser på meg og sier at han ikke har noen hemmeligeheter for meg. (Når jeg nå vet at det AKKURAT det han gjør)Står å lyger meg rett opp i ansiktet,gjør han også. Hvorfor sier han ikke tingene som de er?Hvorfor ikke si at vi trengte ikke feriere sammen? Hvorfor i alle verden er vi på ferie SAMMEN? Har lyst å "ta igjen" ikke på en barnslig måte. Jaja,er vel treigt å ta igjen,men det har skjedd mye den siste tiden og jeg har sagt mange ganger at han MÅ være ærlig. Og min tålmodighet er slutt og han fortjener en skikkelig "skrape" Anonymkode: afe5f...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Vil du være sammen med denne kjipe fyren? Pakk og dra i fra han. Så kan han ditte igjen med høyre hånda si. Neppe søt hevn, men riktig medisin for deg. Anonymkode: 57fdf...3c2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Dropp både mann og hevn. Ikke se deg tilbake. Du får det bedre uten å bli behandlet slik. Anonymkode: bc190...e4a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil du være sammen med denne kjipe fyren? Pakk og dra i fra han. Så kan han ditte igjen med høyre hånda si. Neppe søt hevn, men riktig medisin for deg. Anonymkode: 57fdf...3c2 Skulle så ønske jeg kunne reist hjem,men det blir vanskelig,fa flyreisen er all for dyr. Anonymkode: afe5f...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skulle så ønske jeg kunne reist hjem,men det blir vanskelig,fa flyreisen er all for dyr. Anonymkode: afe5f...cdd Spør etter eget rom. Flytt ut og ha siste uken alene med en god bok og noen gode drinker. Tipper han da føler seg som den taperen han er. Anonymkode: 43736...944
litekreativtbrukernavn Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spør etter eget rom. Flytt ut og ha siste uken alene med en god bok og noen gode drinker. Tipper han da føler seg som den taperen han er. Anonymkode: 43736...944 Dette ville jeg gjort 👍 Byttet rom eller hotell, vist min selvstendighet og gitt f. Beste «hevn» er å vise likegyldighet, det kan svi.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Eget hotellrom eller bytte hotell ja. Har dere vært sammen lenge? Anonymkode: 8b908...539
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 23 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Dette ville jeg gjort 👍 Byttet rom eller hotell, vist min selvstendighet og gitt f. Beste «hevn» er å vise likegyldighet, det kan svi. Bor privat,hans familie.Så må holde slett mine i en uke til.trenger råd for hvordan jeg skal klare å heve meg over han. Anonymkode: afe5f...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor privat,hans familie.Så må holde slett mine i en uke til.trenger råd for hvordan jeg skal klare å heve meg over han. Anonymkode: afe5f...cdd Det er vel et hotel i nærheten du kan sjekke inn på? Det er ingen måte du kan heve deg over han, når dere bor hos hans familie. Du kan jo selvfølgelig la være å ta på han, slutt å ta etter hånda hans, ikke snakk om fremtiden eller følelser. Men det beste hadde vært å finne et annet sted å bo. Anonymkode: 7e521...80a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 Fake at du er syk/dårlig form? Søke etter billige flybilletter hjem. Anonymkode: 8b908...539
litekreativtbrukernavn Skrevet 28. februar 2018 #11 Skrevet 28. februar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor privat,hans familie.Så må holde slett mine i en uke til.trenger råd for hvordan jeg skal klare å heve meg over han. Anonymkode: afe5f...cdd Bestill deg hotellrom. Finnes ikke hotell? -Hva med Airbnb? Bor de så allsides at de ikke har Airbnb? -Hadde skaffet meg telt. Hadde dratt til nærmeste by og snekret meg egen ferie 🍸😎
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #12 Skrevet 28. februar 2018 Ja,men jeg hadde egentlig ikke råd til å reise i utgangspunktet,det var han som presset på,og da enda mindre ta inn på hotell. Gremmes!Derfor skjønner jeg lite og . ingenting av det som skjer nå. Anonymkode: afe5f...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #13 Skrevet 28. februar 2018 Hadde lagt meg «syk» resten av ferien, lest i bok og sovet og sett på serier. Ikke giddet å forholde meg til han eller evnt andre. Bare slått helt av alt! Anonymkode: 39176...468
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #14 Skrevet 28. februar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde lagt meg «syk» resten av ferien, lest i bok og sovet og sett på serier. Ikke giddet å forholde meg til han eller evnt andre. Bare slått helt av alt! Anonymkode: 39176...468 Veldig fristende,men de andre er så koselig og vet ikke hva godt de skal gjøre for meg❤😔 Anonymkode: afe5f...cdd
Fru Banderas Skrevet 28. februar 2018 #15 Skrevet 28. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig fristende,men de andre er så koselig og vet ikke hva godt de skal gjøre for meg❤😔 Anonymkode: afe5f...cdd Hvis de er så koselige og gjør alt de kan for deg; be dem spandere telt og liggeunderlag på deg. Jeg hadde elsket en uke alene sånn.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2018 #16 Skrevet 1. mars 2018 På 28.2.2018 den 16.17, Fru Banderas skrev: Hvis de er så koselige og gjør alt de kan for deg; be dem spandere telt og liggeunderlag på deg. Jeg hadde elsket en uke alene sånn. Ler,e kaldt om natten og har blåst og regnet veldig her. Så får heller holde ut jævelskapen😝😝 Anonymkode: afe5f...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå