Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg sluttet på p-piller for 1 uke siden, hadde da begynt på de en dag for sent etter sist mens var ferdig og før det hadde jeg bare gått på pillene i 1 mnd. Bare rot😅 Men brystene mine er kjempeømme, og det er akkurat som om jeg er litt fuktig frempå brystvortene. Sitter å griner til filmer og samtidig er jeg veldig oppblåst nå. Slitsomt! Hvor lang tid tar det før hormonene og alt er ute av kroppen? Anonymkode: 7c33f...ec3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Hadde det sånn i flere uker etter slutt på p-sprøyte. Var helt tullete, men tydeligvis helt normalt. Gråt av sarkastiske kommentarer fra gode kollegaer på jobb etc. Det fikk meg til å reflektere enormt mye over hormontilførsel. Aldri igjen for min del! Anonymkode: e810d...a12
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Men er det normalt å få det Etter man har sluttet når man ikke opplevde disse tingene når man gikk på pillen? Hi Anonymkode: 7c33f...ec3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er det normalt å få det Etter man har sluttet når man ikke opplevde disse tingene når man gikk på pillen? Hi Anonymkode: 7c33f...ec3 Det er jo en stor endring for kroppen din, og kroppen må jobbe for å normalisere hormonene sine igjen, det kan føre til litt ubalanse før kroppen finner ut av ting. Så skal jo alt som styres av hormonene tilbake til en normal også. Det er mange som opplever dette. Noen får større symptomer når de begynner på hormonpreparater, andre kan få det like ille når de slutter. Jeg har hørt at det også er tøft for kroppen å gå på og så av pillen etter såpass få måneder. Du er ikke tilfeldigvis blitt gravid siste måneden, da? Anonymkode: 75100...3d2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo en stor endring for kroppen din, og kroppen må jobbe for å normalisere hormonene sine igjen, det kan føre til litt ubalanse før kroppen finner ut av ting. Så skal jo alt som styres av hormonene tilbake til en normal også. Det er mange som opplever dette. Noen får større symptomer når de begynner på hormonpreparater, andre kan få det like ille når de slutter. Jeg har hørt at det også er tøft for kroppen å gå på og så av pillen etter såpass få måneder. Du er ikke tilfeldigvis blitt gravid siste måneden, da? Anonymkode: 75100...3d2 Håper ikke jeg er gravid, men har jo hatt mye ubeskyttet sex etter pille slutt, så kan jo være det. Men ville man fått graviditetsymptomer så fort? Er jeg gravid kan jeg ikke være mer enn 2 uker på vei hi Anonymkode: 7c33f...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå