Marsbaby2018 Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 (endret) Hvor lang tid gÃ¥r det før den intense smerten nÃ¥r jeg legger han til ved brystet, gÃ¥r over? 😠Han er 1 uke nÃ¥. Er 2.gangs, men det er sÃ¥ lenge siden at jeg ikke husker 🙈 Det varer bare noen sekunder/ opp til ett lite minutt, men er sÃ¥ sinnsykt intenst vondt at jeg gruer meg mellom hver gang jeg skal legge han til ðŸ˜Â Jeg har lest det jeg kan finne, men hÃ¥per noen har noen oppløftende ord om at det ikke tar sÃ¥ lang tid før jeg kan glede meg til hele ammestunden?! Det gjør ikke vondt videre, da er det fint💖 Og er det noen som vet hvorfor det gjør sÃ¥ innmari vondt i starten av hver amming? 😳🤔 Endret 27. februar 2018 av Marsbaby2018
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Jeg hadde disse smertene ca 2 måneder😬 Anonymkode: e0bdf...a27
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Jeg hadde det sånn ca 10 dager med alle tre. De hadde stramt tungebånd, men det visste jeg ikke før senere. Anonymkode: 83a7e...fc2
Gullunger Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Du fÃ¥r min medfølelse! Jeg har fire barn og hatt like vondt hver gang i begynnelsen... det er forferdelig vondt, hadde bare lyst Ã¥ grine! Men hold ut, det gÃ¥r over til slutt! Husker ikke helt, men  mener Ã¥ huske at det ble bedre etter 3-4 uker.Â
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Noen uker... hold ut. Disse utdrivningsrefleksene er grusomme, ja, men bit tennene sammen og si om igjen og om igjen 'det er ikke farlig, det går over...'. Ellers... varme risposer, oxytoxin-spray og drikk svart te. Det blir bra til slutt. Anonymkode: 2ba85...eff
Nyttårs barn Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Noen uker. Du klarer dette HI, husk du er nok fremdeles også sliten etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Hvis det blir verre eller ikke gir seg kan du kanskje be om å få tatt en sopp-prøve? Men det høres mest ut som utdrivingsrefleksen din. Det gir seg nok☺ Anonymkode: 79fa2...b08
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 Jeg hadde også de smertene de første ukene med andremann. For min del handlet det om at brystene måtte herdes. Det var så vondt at jeg gruet meg til hver eneste amming. Det var mye mas om feil sugetak osv når jeg spurte om råd på en ammegruppe. Men det handlet heldigvis ikke om det. Anonymkode: bae57...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå