Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Fyr på peisen og te i koppen, 🙏🏻mens snøen fyker rundt huset 💨 Anonymkode: b8499...964
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Lunsj med verdens beste kollega☺️ Og 1/3 er jeg endelig tilbake i jobb igjen🙌
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Dagens glede er når datteren min kaster seg rundt meg og sier hun er glad i meg. Selv om mannen flytter fra meg, henne og babyen i magen. Anonymkode: d9062...0fd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Er egentlig deprimert, men smart å vise takknemlighet 🙏🏼 Kanskje jeg skulle starte med takknemlighetslogg daglig. Takk for påminnelsen 😘 Dagens glede. Gjorde noen impulskjøp til datteren min og hun ble veldig glad ❣️ Anonymkode: fa1ec...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå