Gå til innhold

Flere med barn som er/var treige til å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 18 mnd nå og hun går kun et par skritt før hun setter seg ned. Er da kjempe stolt og vi roser hun. Hun har gått rundt bordet og inntil ting siden hun var 9-10 mnd så tenkte at hun kom til å gå mye tidligere en søstrene sine. Men den gang ei. De var rundt 17-18 mnd de og så har noen treige unger..hehe..

Fikk beskjed på 15 mnd kontrollen at hvis hun ikke gikk innen hun var 18 mnd så måtte vi ta kontakt for da en time hos fysioterapeut. Skal ringe å snakke med de så klart, men vet ikke hva en fysio gjør/ser etter? Hun går jo stødig når hun først gidder,men det er ikke hver dag en gang.

Hun har krabbet siden hun var 6- 7-8 mnd, husker ikke helt.

Flere med treige barn som måtte til fysio og hva ble evt gjort? 

Takknemelig for svar😊

Anonymkode: 65689...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Hi

Skrevet

Min yngste var omtrent så treig. Likedan niesa mi.18 mnd da de gikk.

Det trenger ikke være noe galt hvis de ikke går innen 18 mnd, men det er fint å ta en sjekk i tilfelle.

Anonymkode: ba3b2...06b

Skrevet

Min var 20 mnd. Ikke ro i ræva siden! 

Anonymkode: cdf9b...1cb

Skrevet

Dattern vår gikk når hun var 2 år, var for opptatt med å lære å snakke 😊. Har barnet ditt hodt språk? . Vi ble fulgt opp på helsestasjonen men de sa det var ingen fare. 

Anonymkode: 46519...798

Skrevet

Godt 😊

Anonymkode: 46519...798

Skrevet

Sistemann var halvannet år her, mens andre søsknene gikk ved 10 mndr alder. Dårlig språk var det også, men tatt igjen på alle områder nå :) Var aldri noe tema med fysio.

Skrevet

Vår yngste var utrolig lat.

Gadd ikke sette seg opp, ikke så veldig interessert i å prøve å krabbe.
Og å gå, nei, han reiste seg ikke før han var 20 måneder.

Nå er han snart 3 år og er akkurat som alle andre

Anonymkode: 61b94...91f

Skrevet

Tusen takk for svar dere 😊

Jeg er ikke spesielt bekymret, ser jo at hun kan,men gidder vel ikke...hehe..ikke noe spesielt språk enda, babler jo en hel del, men sier kun mamma, bæ og ord/lyder som vi skjønner hva betyr. Hun skjønner hva vi sier til hun. Ellers så freser hun rundt med å krabbe og med gåtralla. Er den i bhg som er veldig aktiv når de er ute i snøen nå, de som går står bare stille pga mye klær, mens hun krabber rundt og ruller seg i snøen. Skader ikke å ringe helsestasjonen uansett😊

Hi

Skrevet

Gutten min gikk ikke før han var 20 mnder,så når han var 18 mnder ble han henvist til fysioterapaut.

Anonymkode: 126d5...4cd

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gutten min gikk ikke før han var 20 mnder,så når han var 18 mnder ble han henvist til fysioterapaut.

Anonymkode: 126d5...4cd

Hva gjorde fysio? Takk for svar😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...