Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Fikk påvist dette i dag. Har over 39 i feber (går dog ned en del med febernedsettende), og ganske vondt. Har hatt det to ganger før, men husker jo ikke hvor lang tid det tok å bli bedre Noen som har hatt det og husker hvor lang tid det tok etter oppstart på antibiotika? Anonymkode: a77ad...170
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Skikkelig dårlig i 3-4dager før medisinene begynte å virke ordentlig. Men det er sikkert individuelt 😊 Ble det oppdaget raskt så vil jeg tro du vil merke bedring 1-2 dager. Jeg gikk litt for lenge før jeg skjønte at det ikke bare var uvi God bedring ❤️ Anonymkode: 307f1...b72
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Jeg har hatt det bare en gang. Ble dårlig natt til en onsdag. Akuttime hos lege i 10-tiden hos lege, hadde da ca. 39 i feber. Hadde jeg kommet en halvtime senere til legen hadde jeg nok blitt innlagt på sykehus, med hvordan jeg ble fem-ti minutter etter jeg gikk fra legen så jo ikke legen, og jeg hadde ikke vett til å gå tilbake. Kom meg mirakuløst til apoteket og drosje hjem. Da hadde jeg langt over 40 i feber og veldig sterker feberskjelvinger. Jeg var kjempedårlig. Men allerede samme kveld kjente jeg at antibiotikaen begynte å hjelpe. Ikke at jeg følte meg veldig frisk da heller, akkurat, men de store skjelvingene hadde stoppet og feberen gikk ned til 40. Var borte fra jobb torsdag og fredag også, og så tilbake på jobb mandag. Om jeg burde gjort akkurat det er en annen sak, for jeg hanglet. Da jeg sluttet på antibiotikaen så hadde jeg symptomer igjen etter under ett døgn. Måtte noen dager etter det på en hestekur med antibiotika siden den første ikke hjalp. Men det verste var første døgnet etter jeg begynte på antibiotikaen. Jeg går på antibiotika nå for en helt annen heftig infeksjon, også der merket jeg første tegn på at det ble bedre (eller i hvert fall ikke verre) etter under et døgn. Anonymkode: 193f4...586
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Tusen takk for svar, dere! Da er det vel lite sannsynlig at jeg er klar for jobb i morgen, ja. Hadde 40 i feber før febernedsettende i sta, men syns likevel ikke det er liiike vondt nå som i sta? Har tatt de fire pillene jeg skal i dag, så håper det går fort over dette her. Anonymkode: a77ad...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå