GÃ¥ til innhold

Jeg gir meg ende over av meg selv 😵

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jo søren meg aldri fått unger!

Vi bor på et lite sted, så ikke noe gjør seg selv, alle må bidra. Men, så sitter man på møter, alle vil ha all-idrett, men INGEN kan gjøre noe som helst....?! 😳 Går videre til neste møte hvor det samme gjelder i turninga... Så må man bare sette opp lister da og kreve folks deltagelse enda en periode, men folk glemmer og uteblir og kommer for sent osv osv.... Fatter ikke hvordan jeg skal orke dette livet 😩 Fungerer hele landet slik nå? 

Så er det foreldremøter... Og noen kan lage ett så helvete ut av «ikke noe» at jeg blir helt matt! Bruke en time og bære seg på om ungene skal på leirskole til sjøs eller fjell.... 😵 Folk begynte å krangle høylytt 😔

Er det virkelig slik det skal være å ha unger 🤬 Orker ikke sånt 🙈 Bare lyst til å grave meg ned og bli borte...

Anonymkode: 8f069...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Burde jo søren meg aldri fått unger!

Vi bor på et lite sted, så ikke noe gjør seg selv, alle må bidra. Men, så sitter man på møter, alle vil ha all-idrett, men INGEN kan gjøre noe som helst....?! 😳 Går videre til neste møte hvor det samme gjelder i turninga... Så må man bare sette opp lister da og kreve folks deltagelse enda en periode, men folk glemmer og uteblir og kommer for sent osv osv.... Fatter ikke hvordan jeg skal orke dette livet 😩 Fungerer hele landet slik nå? 

Så er det foreldremøter... Og noen kan lage ett så helvete ut av «ikke noe» at jeg blir helt matt! Bruke en time og bære seg på om ungene skal på leirskole til sjøs eller fjell.... 😵 Folk begynte å krangle høylytt 😔

Er det virkelig slik det skal være å ha unger 🤬 Orker ikke sånt 🙈 Bare lyst til å grave meg ned og bli borte...

Anonymkode: 8f069...a37

Nei, heldigvis ikke. Bor i en middels stor by, og her går ting av seg selv. ;) (Eller de gjør ikke det da, men det føles sånn for oss som ikke er de ildsjelene som får det hele til å gå rundt.) Vi er mange nok til at det alltid er noen som er villig til å organisere, en god del som melder seg til enkeltoppgaver og enda flere som bare skummer fløten, og likevel fungerer det. :P

Anonymkode: 0a82f...79a

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, heldigvis ikke. Bor i en middels stor by, og her går ting av seg selv. ;) (Eller de gjør ikke det da, men det føles sånn for oss som ikke er de ildsjelene som får det hele til å gå rundt.) Vi er mange nok til at det alltid er noen som er villig til å organisere, en god del som melder seg til enkeltoppgaver og enda flere som bare skummer fløten, og likevel fungerer det. :P

Anonymkode: 0a82f...79a

Tror jeg må flytte jeg altså, før jeg blir helt galen 😱 Ett sted alt fungerer knirkefritt ca 30 min med tog fra Oslo... Forslag noen? 

Skrevet

Nei, ikke sånn hos oss. Bor i Oslo og alltid folk som stiller til alt. Er klassekontakt i år og skulle nylig ha frivillige til et arrangement. Mange meldte seg, flere enn vi hadde behov for! Og alle er positive!

Anonymkode: f721c...148

Skrevet

Her har vi heldigvis ansatte trenere så ingen trenerjobber på dugnad, men noe dugnader for å få inn penger til klubbene, arrangere kretsmesterskap osv er det jo, uten at det er problematisk å skaffe folk. 

Anonymkode: 4e86f...567

Skrevet

Det er vel bare å ta konsekvensen av det? "Flott med allidrett. Men når ingen vil drive det, er det umulig. Da må det nedlegges. Takk for møtet."

Anonymkode: 69dd8...d2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...