Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Får liksom aldri til den ultimate. Skal serveres som langpanne. Anonymkode: 5e30c...6fb
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 http://www.bakelyst.no/oppskrift/kaker/fudge-brownies-oppskrift/ The one and only! Du kan eksperimentere med mengde mel men ikke tilsett alt for mye. Anonymkode: 75609...5e8
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Denne oppskriften fant jeg i VG for flere år siden, og er den beste jeg har smakt: Brownies, langpanne😃 400 gr sukker 240 gr meierismør 4 egg 50 gr kakao 200 gr kokesjokolade 200 gr melkesjokolade 1 ts salt 1 ts bakepulver 120 gr mel *hakk all sjokolade *smelt smør, tilsett sukkeret. Rør dette over varmen fra komfyren i 2 min.. *har blandingen over i en skål og tilsett 1/3 av sjokoladen, eggene og kakaoen. *sikt i resten av de tørre ingrediensene, og rør dette veldig forsiktig inn. *dersom du rører for mye, vil konsistensen bli hard. * tilsett enda 1/3 av sjokoladen og vend dette inn med slikkepott. *fordel røra over i en langpanne, og spre over resten av sjokoladen. *stek på 175 c i 30 minutter. Anonymkode: f76aa...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå