Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Spiser gjerne en proteinbar hvis jeg skal videre, ellers spiser jeg havregryn med melk og banan når jeg kommer hjem, eventuelt noe anna som er kjapt å lage. Kjenner det blir litt kjedelig, så vil gjerne ha andre tips Anonymkode: 65fc9...aa0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Jeg spiser helt vanlige måltider etter trening. Ser ikke noe poeng å spise et ekstra måltid fordi jeg har trent. Anonymkode: ace15...94a
Lille krøll Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Om man får i seg nok protein i løpet av døgnet trenger man ikke restitusjonsmat. det er kun idrettsutøvere som trener 2 ganger om dagen som trenger de ekstra proteinene til å restituere til neste økt. Når det er sagt drikker jeg en proteinshake selv fordi jeg får helt sykt lyst på sukker ellers.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Rett etter trening tar jeg gjerne en banan eller litt mørk sjokolade. Får veldig lyst på at som er søtt etter trening, så jeg må ha noe som kan slukke søtsuget. Med mindre jeg skal rett hjem å lage middag eller andre måltider. Om jeg trener på morgenen får jeg ikke i meg frokost først, så drar jeg rett hjem og spiser det jeg egentlig skulle spist til frokost. Anonymkode: 9856f...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå