Gå til innhold

Hva spiser dere etter trening?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser gjerne en proteinbar hvis jeg skal videre, ellers spiser jeg havregryn med melk og banan når jeg kommer hjem, eventuelt noe anna som er kjapt å lage. Kjenner det blir litt kjedelig, så vil gjerne ha andre tips :) 

Anonymkode: 65fc9...aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser helt vanlige måltider etter trening. Ser ikke noe poeng å spise et ekstra måltid fordi jeg har trent. 

Anonymkode: ace15...94a

Skrevet

Om man får i seg nok protein i løpet av døgnet trenger man ikke restitusjonsmat.

det er kun idrettsutøvere som trener 2 ganger om dagen som trenger de ekstra proteinene til å restituere til neste økt. 

Når det er sagt drikker jeg en proteinshake selv fordi jeg får helt sykt lyst på sukker ellers. 

Skrevet

Rett etter trening tar jeg gjerne en banan eller litt mørk sjokolade. Får veldig lyst på at som er søtt etter trening, så jeg må ha noe som kan slukke søtsuget. Med mindre jeg skal rett hjem å lage middag eller andre måltider. Om jeg trener på morgenen får jeg ikke i meg frokost først, så drar jeg rett hjem og spiser det jeg egentlig skulle spist til frokost. 

Anonymkode: 9856f...ebd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...