Gå til innhold

Favorittmaten til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter opp meny fremover og vil gjerne høre hva som er favorittmaten til barna deres som inspirasjon:)

Anonymkode: 9af40...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 18mnd er veldig glad i pasta/spagetti og kjøttdeig, pannekaker, laks og brokkoli, pizza, fiskepinner, stekt kyllingfilet.  

Anonymkode: 955f8...c63

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min gutt på 18mnd er veldig glad i pasta/spagetti og kjøttdeig, pannekaker, laks og brokkoli, pizza, fiskepinner, stekt kyllingfilet.  

Hva slags tilbehør bruker du? 😊

Skrevet

Kyllingsalat i wraps, ovnsbakt laks og salat i wraps, fiskegrateng, spagetti og kjøttsaus, fiskeburger, grønnsakstaco (kjøttdeig m/tacokrydder blandet med masse grønnsaker), grønnsakssuppe med kyllingboller, pizza

Skrevet

Mine gutter fra 6-12 år elsker sushi, pizza, nachos og taco. 

Anonymkode: c911d...560

Skrevet

Laks med ris og agurk er nr 1

Kylling (lår , så han kan holde i benet)

Tomatsuppe (med pølsebiter, gullerotbiter, og egg) , og pannekaker til dessert. 

Hjemmelagde fiskepinner (av laks)

Anonymkode: 5d550...1dd

Skrevet

Tomatsuppe med makaroni og egg. 

Kyllingvinger og pasta. 

Pizza. 

Kjøttdeig med tomatsaus og spagetti. 

Kyllingnuggets med pommes-frites. 

Generelt lettkokte gulrøtter og brokkoli. 

Anonymkode: cd9b9...e3c

Skrevet

Min sønn er veldig kresen :

men liker

pizza ( eller vil si pizzabunn han tar av alt oppå)

pasta og spagetti

pølser

lapkaus

fiskekaker

fiskepinner

kjøttboller/kjøttkaker med tilbehør

hamburger

chips

Taco

sjelden jeg får i han noe annet enn dette,men blitt litt flinkere til og smake i alle fall 

Skrevet

Fireåringen her elsker pannekaker. Ellers er hun veldig variabel. Digger brokkoli den ene uka og hater det neste uke. Regner med det stabiliserer seg etter hvert. ☺️

Anonymkode: 2f9f7...7d3

Skrevet

Favoritt maten er sushi til minste, og biff til største. Men det er jo ikke hverdagsmat.

Her går det i kyllingfilet i pita med grønnsaker og rømme, laksefilet med ris og kokte grønnsaker, hjemmelaget fiskegrateng, fiskepinner, tomatsuppe og egg, pasta med ostesaus, taco, pizzasnurrer, pizza. Blomkålsuppe, fiskeboller i hvit saus

Anonymkode: 11070...7a6

Skrevet

Fiskegrateng. 

Fiskeboller.

Fiskekaker.

Kjøttkaker.

wok med nudler

Tomstsuppe med egg.

Pannekaker. 

Pytt i panne. 

Spagetti og kjøttsaus. 

Lappskaus med kjøttpølse. 

Anonymkode: e823b...15b

Skrevet

Gutt 9 år:

Indisk (alle varianter), taco, pølser, fiskeboller i karrisaus, kinesisk, nachos, spareribbs. 

Jente 2 år: 

Pølser, alt med egg, spaghetti, gryteretter, lasagne.

Anonymkode: 7058a...3a8

Skrevet

Jenta på snart 5 år : kjøttkaker i brun saus med gulerøtter, broccoli, poteter og brun saus👍

Gutt på 10 år : elsker laks og fisk 😎

Gutt 8 år : elsker taco,pizza og biff 😂

Jente 7 mnd : pupp og fruktmos 😉

Skrevet

Favorittene her er sushi med laks. Lager gjerne sushiris hjemme og lager biter med ris med laks oppå og serverer med soyasaus, syltet ingefær, oppkuttet mango og avokado.                             Ovnsbakt laks (laksefilet med salt, pepper, hvitløkspulver og en liten klart smør og en dæsh sitronsaft) servert med salat og gjerne en puré av søtpotet eller blomkål.                                          En annen favoritt er pitabrød fylt med spinatsalat og svin eller kylling i skiver med tzatziki. 

Skrevet

Jente 6 år :  fiskegrateng, fiskeboller, fiskekaker, stekt og kokt fisk, diverse pastaretter, div supper ( tomatsuppe, grønnsaksuppe,)

Anonymkode: b8366...956

Skrevet
På 27.2.2018 den 11.29, Anonym bruker skrev:

Hva slags tilbehør bruker du? 😊

Har alltid noe grønnsaker til middagene men det varierer litt hva, gutten min elsker mat å spiser alt, men tilbehør vi ofte bruker er: mais, minimais, avokado, paprika, agurkstenger, brokkoli, gulerøtter. Annet tilbehør er ris, hjemmelaget potetbåter, pasta, pitabrød, hvitløksbaguett. ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...