Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Far betaler bidrag gjennom NAV. Far tjener veldig godt, men er ikke flink økonomisk. Selv om han har penger på konto glemmer han å betale regninger... Dette resulterte i bidragstrekk fra lønnen hans slik at jeg fikk bidrag hver mnd. Nå har jeg plutselig ikke fått bidrag på snart 4 mnd, noe som utgjør kr 20 000 kr på mitt ellers relativt trange budsjett... Jeg ringte NAVI i januar for å høre hva som skjer. De sa at de ikke helt forstod hvorfor lønnstrekket hans plutselig var opphevet og at de tidlig i januar hadde sendt brev til arbeidsgiveren hans om å begynne å trekke fra lønnen hans igjen. Nå har vi kommet til februar og jeg har fremdeles ikke mottatt noe bidrag. Skulle jo tro lønnstrekket startet opp igjen i februar? Hvor lang tid kan egentlig dette ta? Jeg kunne selvfølgelig spurt far direkte, men vi har ellers et veldig godt samarbeid og god tone og det siste jeg vil er å starte en konflikt. Nettopp derfor har vi ordning gjennom nav... Men kanskje andre har erfaring? Anonymkode: dbbef...4da
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Da ringer du nav igjen og spør dem. Anonymkode: 942f4...733
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da ringer du nav igjen og spør dem. Anonymkode: 942f4...733 Jeg kommer ikke gjennom Anonymkode: dbbef...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå