Gå til innhold

Barnevogn til 2,5-åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal i fornøyelsespark, er planen, og det er langt og mye å gå. Har babyjogger city elite. GOD, men stor. Tar mye plass. 

Finnes det mindre vogner spm.triller like godt?

Anonymkode: e2394...55b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte mini GT. Forsøkte en trille men den byttet jeg inn raskt. Håpløst med harde plasthjul. 

Den tar nok endel mer plass men trillecomfort er litt viktig også. 

Anonymkode: 873d8...f9e

Skrevet

Vi hadde en Carena trille. Den blir liten i bilen, og ungen elsket den vogna. Ikke den aller beste vogna å trille, men den er rimelig og ungen trivdes i den så da var vi fornøyd. Ungen løp jo mye ved siden av også på den alderen, brukte vogna bare når behovet for en hvil meldte seg, og det er ikke akkurat slitsomt å trille rundt på en tom vogn ;)

 

Anonymkode: be5ac...93f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde en Carena trille. Den blir liten i bilen, og ungen elsket den vogna. Ikke den aller beste vogna å trille, men den er rimelig og ungen trivdes i den så da var vi fornøyd. Ungen løp jo mye ved siden av også på den alderen, brukte vogna bare når behovet for en hvil meldte seg, og det er ikke akkurat slitsomt å trille rundt på en tom vogn ;)

 

Anonymkode: be5ac...93f

https://lekmer.no/boda-sulky-2017-svart/p/43184?country_override=NO&dfw_tracker=27748-204565&gclid=EAIaIQobChMIvO_cl9PF2QIVDeAbCh1B9gSNEAQYASABEgIXkPD_BwE

Anonymkode: be5ac...93f

Skrevet

barnet kan fint gå, når det er så stort

Anonymkode: 22513...67f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

barnet kan fint gå, når det er så stort

Anonymkode: 22513...67f

Nope.

Anonymkode: e2394...55b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nope.

Anonymkode: e2394...55b

stakars unge. med så late foreldre

Anonymkode: 22513...67f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

stakars unge. med så late foreldre

Anonymkode: 22513...67f

Late? Som har med vogn så ungen får en god opplevelse i ferien? 😂

Ja, det var logisk!

Anonymkode: e2394...55b

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

barnet kan fint gå, når det er så stort

Anonymkode: 22513...67f

Ja selvfølgelig, men også veldig greit med en vogn å ha pikkpakk som skift, drikke, snacks osv i og ikke minst et sted småtten kan hvile litt når det blir litt mange skritt og litt mange inntrykk. Gull å ha med vogn på ferie :)

 

Anonymkode: be5ac...93f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

stakars unge. med så late foreldre

Anonymkode: 22513...67f

Er det du som spammer hver eneste tråd med en negativ kommentar her i ettermiddag eller? Hatt en dårlig dag siden du har så mye galle å bli kvitt?

Anonymkode: be5ac...93f

Skrevet

Jeg ser heller ingen grunn til at et så stort barn skal sitte i vogn? 2,5 åringer er jo fulle av energi! 

Anonymkode: 9ce10...c8b

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser heller ingen grunn til at et så stort barn skal sitte i vogn? 2,5 åringer er jo fulle av energi! 

Anonymkode: 9ce10...c8b

Men hva du måtte mene om det, er jo revnende likegyldig for hi

Anonymkode: a24b4...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...