Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 skal i fornøyelsespark, er planen, og det er langt og mye å gå. Har babyjogger city elite. GOD, men stor. Tar mye plass. Finnes det mindre vogner spm.triller like godt? Anonymkode: e2394...55b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Kjøpte mini GT. Forsøkte en trille men den byttet jeg inn raskt. Håpløst med harde plasthjul. Den tar nok endel mer plass men trillecomfort er litt viktig også. Anonymkode: 873d8...f9e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Vi hadde en Carena trille. Den blir liten i bilen, og ungen elsket den vogna. Ikke den aller beste vogna å trille, men den er rimelig og ungen trivdes i den så da var vi fornøyd. Ungen løp jo mye ved siden av også på den alderen, brukte vogna bare når behovet for en hvil meldte seg, og det er ikke akkurat slitsomt å trille rundt på en tom vogn Anonymkode: be5ac...93f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde en Carena trille. Den blir liten i bilen, og ungen elsket den vogna. Ikke den aller beste vogna å trille, men den er rimelig og ungen trivdes i den så da var vi fornøyd. Ungen løp jo mye ved siden av også på den alderen, brukte vogna bare når behovet for en hvil meldte seg, og det er ikke akkurat slitsomt å trille rundt på en tom vogn Anonymkode: be5ac...93f https://lekmer.no/boda-sulky-2017-svart/p/43184?country_override=NO&dfw_tracker=27748-204565&gclid=EAIaIQobChMIvO_cl9PF2QIVDeAbCh1B9gSNEAQYASABEgIXkPD_BwE Anonymkode: be5ac...93f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 barnet kan fint gå, når det er så stort Anonymkode: 22513...67f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: barnet kan fint gå, når det er så stort Anonymkode: 22513...67f Nope. Anonymkode: e2394...55b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nope. Anonymkode: e2394...55b stakars unge. med så late foreldre Anonymkode: 22513...67f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: stakars unge. med så late foreldre Anonymkode: 22513...67f Late? Som har med vogn så ungen får en god opplevelse i ferien? 😂 Ja, det var logisk! Anonymkode: e2394...55b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: barnet kan fint gå, når det er så stort Anonymkode: 22513...67f Ja selvfølgelig, men også veldig greit med en vogn å ha pikkpakk som skift, drikke, snacks osv i og ikke minst et sted småtten kan hvile litt når det blir litt mange skritt og litt mange inntrykk. Gull å ha med vogn på ferie Anonymkode: be5ac...93f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: stakars unge. med så late foreldre Anonymkode: 22513...67f Er det du som spammer hver eneste tråd med en negativ kommentar her i ettermiddag eller? Hatt en dårlig dag siden du har så mye galle å bli kvitt? Anonymkode: be5ac...93f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Jeg ser heller ingen grunn til at et så stort barn skal sitte i vogn? 2,5 åringer er jo fulle av energi! Anonymkode: 9ce10...c8b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser heller ingen grunn til at et så stort barn skal sitte i vogn? 2,5 åringer er jo fulle av energi! Anonymkode: 9ce10...c8b Men hva du måtte mene om det, er jo revnende likegyldig for hi Anonymkode: a24b4...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå