Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg har to barn med to forskjellige. Han har ingen. Barna mine er 14 og 7 år. Han har ingen men ønsker seg eget barn også. Jeg er 35 år og han 39 år. Skjønner at han ønsker barn og at ingen av oss er kjempeung lengere. Jeg har ikke gått på prevensjon på fjorten år. Har prøvd forskjellig, men fått hormonforstyrrelser av alt samma. Vært uten i mange mange år, men fant ut jeg nå måtte gi et nytt forsøk med prevensjon da mannen ikke har noe i mot graviditet. Jeg derimot er mer betenkt ifht ny graviditet da jeg har barn med to forskjellige menn fra før. Og jeg og mannen bare har vært sammen i 1 år. Jeg har gått på minipillen i ca 4 mnd nå. Men måtte slutte denne gangen også da jeg reagerte på disse også. Det er nå litt over 2 uker siden jeg sluttet, og jeg er redd jeg har blitt gravid. Ville vært typisk hvis det nå virkelig har klaffet når det at jeg ikke har gått på prevensjon på så mange år kun har resultert i 2 graviditeter. Hvis det nå har klaffet i tidsperioden jeg har gått inn for å virkelig ikke bli gravid...Ja nei altså. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller tenke nå. Hva gjør jeg hvis jeg faktisk er blitt gravid? Anonymkode: 07ce5...b90
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Sett inn vanlig spiral. Ingen bivirkninger. Anonymkode: e8397...5d0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Slik jeg leser deg er hovedargumentet at du er skeptisk til hva andre vil mene om du har barn med tre menn? Du har sikkert hatt dine grunner til at livet har blitt som det har blitt. Jeg ville ikke dømt deg om du fikk barn med en til. Men du bør selvfølgelig være noenlunde sikker på at dette er en mann du ønsker å leve med. Og hvis han er det, og han virkelig ønsker egne barn, da hadde jeg gått for å få ett barn med ham. Anonymkode: 4a312...33f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Hvorfor avklarer dere ikke slike ting før dere går inn i et forhold? Enten må du få en tredje barn med en tredje mann, han må innse at han aldri vil få biologiske barn eller dere går fra hverandre så han får muligheten. Anonymkode: 8ddf0...273
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Ærlighet varer lengst. Anonymkode: 3c2df...dbe
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Hadde dere vært sammen lengre enn 1 år ville jeg vært mindre skeptisk...men dette er kort tid. Å bli alenemor for 3, med forskjellig far er kjipt? Anonymkode: 85df8...bd4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 Å være sammen i 1 år er ikke lenge, men dere er heller ikke så unge som du nevner. Jeg ville ventet litt om du faktisk ikke allerede er gravid. Spørsmålet er om du ønsker deg en til og om det er noe du er villig til for hans del. Du må jo ville selv også. Om forholdet varer vet man jo aldri. Jeg ville heller tenkt hva dere ønsker og hvertfall ikke tenke hva andre måtte tenke om det å ha 3 barn med 3 menn. Det er ikke andre du skal blidgjøre. Det er dere. Anonymkode: a2f64...4cb
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Jeg var 28 da jeg ble gravid med min tredje. Fra før hadde jeg to barn med to forskjellige fedre, de var da 7 og 9.. da vi bestemte oss for et fellesbarn så hadde vi hatt noe på gang i ca 3/4 år, men ikke vært offisielt kjærester i mer enn 2 år. Vi giftet oss også samme året som jeg ble gravid med nr 3. Jeg tenker at du må føle hva som er riktig for deg...? Tror du dette er HAN du skal leve resten av livet med? Isåfall ville jeg ikke ventet for lenge pga alder, men alder er bare et tall så lenge kroppen er med Da jeg traff min mann visste jeg at det aldri ville være noen andre for meg, heldigvis var det sånn for han og Anonymkode: bb35d...192
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 Snakker man ikke sammen før man blir et par eller? Et par ting burde man ha avklart tidlig: 1) Har personen økonomisk sans?(er det luksusfellen neste likssom) 2) Deler vi samme grunnleggende verdier?(kan by på utfordringer hvis du er sørafrikaner og han er hardbarket Vigrid medlem, likssom) 3) Barn? (Jeg vil ikke ha flere barn... Vil du? Ok, lykke til videre med en annen og takk for nå) ...dette er på en måte ting som ikke «går seg til», uansett hvor mye regnbuer, hjerter og enhjørninger som flyr rundt dere Anonymkode: 16b36...bd1
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 Om du er gravid vet jeg ikke hva som er best å gjøre, men om du ikke er det så kan jo mannen skaffe barn med en annen dame. Det finnes sikkert noen enslige damer som ønsker barn han kunne gjøre en avtale med. Han ville sannynlig ikke få blitt heltidspappa, men 50% er jo heller ikke galt. Anonymkode: ec2ee...85c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 «når jeg ikke har gått på prevansjon så lenge har resultert i KUN 2 graviditeter.». Denne siden slutter aldri å sjokkere. Hva med kondom?? Så de andre graviditetene har ikke engang vært planlagte og nå tror du at du er gravid igjen? 1 år er liten tid sammen. 3 barn med 3 forskjellige fedre er iallefall klønete hvis man ikke er sammen med noen av fedrene. Anonymkode: 0da63...b63
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har to barn med to forskjellige. Han har ingen. Barna mine er 14 og 7 år. Han har ingen men ønsker seg eget barn også. Jeg er 35 år og han 39 år. Skjønner at han ønsker barn og at ingen av oss er kjempeung lengere. Jeg har ikke gått på prevensjon på fjorten år. Har prøvd forskjellig, men fått hormonforstyrrelser av alt samma. Vært uten i mange mange år, men fant ut jeg nå måtte gi et nytt forsøk med prevensjon da mannen ikke har noe i mot graviditet. Jeg derimot er mer betenkt ifht ny graviditet da jeg har barn med to forskjellige menn fra før. Og jeg og mannen bare har vært sammen i 1 år. Jeg har gått på minipillen i ca 4 mnd nå. Men måtte slutte denne gangen også da jeg reagerte på disse også. Det er nå litt over 2 uker siden jeg sluttet, og jeg er redd jeg har blitt gravid. Ville vært typisk hvis det nå virkelig har klaffet når det at jeg ikke har gått på prevensjon på så mange år kun har resultert i 2 graviditeter. Hvis det nå har klaffet i tidsperioden jeg har gått inn for å virkelig ikke bli gravid...Ja nei altså. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller tenke nå. Hva gjør jeg hvis jeg faktisk er blitt gravid? Anonymkode: 07ce5...b90 Har du ikke hørt om kondom? Anonymkode: a7f74...979
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du er gravid vet jeg ikke hva som er best å gjøre, men om du ikke er det så kan jo mannen skaffe barn med en annen dame. Det finnes sikkert noen enslige damer som ønsker barn han kunne gjøre en avtale med. Han ville sannynlig ikke få blitt heltidspappa, men 50% er jo heller ikke galt. Anonymkode: ec2ee...85c Atte hæ? Anonymkode: ed25d...47d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 Kobberspiral. Hvis du ikke alt er gravid. Anonymkode: ea8e7...331
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 enten bør dere finne ut at dette sammen,ellers får du la han gå hvis han ønsker seg barn. jeg traff også en ny når mine gutter var 19 og 13 og jeg selv var 37, fikk 2 til med han nye, så var 39 og 41 når de 2 minste ble født, nå er de 24,18,3 og 1 er 44 nå og mannen min er 49. og nå er jeg også bestemor til 2 på 4mnd Anonymkode: fe97c...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå