Gå til innhold

Hvor ville du reist? Hvor som helst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp arvet mye penger. Jeg er mellom jobber for øyeblikket, og har derfor lyst til å ta med mann og tre barn et fint sted i verden. Hvor ville du tatt med familien hvis du hadde hatt mulighet? Hvor er det realistisk å reise med tre små på 8, 4 og 2 år?

Anonymkode: 13693...3a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kunne reist h ør jeg ikke hadde jeg dratt på en lang safari i østafrika, men med en toåring ville jeg heller reist til Island.

Anonymkode: 20b66...c44

Skrevet

Praha i Tsjekkia er veldig fint. St Vitus-katedralen, f eks. Veldig avslappende, historisk og vakker

Skrevet
Skrevet

Mexico, Aruba eller noe. 

Familien elsker sol, strand og god mat så det hadde vært midt i blinken. 

Skrevet

Australia 

Bali

Østkysten av USA 

FLORIDA og cruise i Karibien

Cuba

Seychellene

Anonymkode: 226f3...acb

Skrevet

All-inclusive på Zanzibar, Karibien eller Mexico. 

Anonymkode: ca4b3...a8d

Skrevet

Cuba, Island eller Argentina 

Anonymkode: 93d34...db5

Skrevet

Korsika eller Maldivene☀️

Anonymkode: 8237c...db0

Skrevet

Mauritius eller Thailand

Anonymkode: ab020...b3b

Skrevet

Australia, helt klart! Spennende, hyggelig og fint for barn. Styr unna de varmeste områdene når det er midt på sommeren der.

Anonymkode: 6bc69...bb2

Skrevet

Australia

Anonymkode: e2622...cd4

Skrevet

Vest-Australia!! Fantastiske øde strender nordover fra Perth. Fantastisk natur. 

Anonymkode: e8f65...7c0

Skrevet

Hadde ikke giddet Praha med så små barn. Cuba, derimot.

Anonymkode: 42950...bf6

Skrevet
4 timer siden, Mari Y skrev:

Praha

Hvorfor Praha? Vurderer nemlig å reise dit på helhetur med mann og 1-åring, men er usikker på om det er en kjekk by for en slik anledning:)

Anonymkode: 53172...5de

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nettopp arvet mye penger. Jeg er mellom jobber for øyeblikket, og har derfor lyst til å ta med mann og tre barn et fint sted i verden. Hvor ville du tatt med familien hvis du hadde hatt mulighet? Hvor er det realistisk å reise med tre små på 8, 4 og 2 år?

Anonymkode: 13693...3a0

Disneyland:)

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor Praha? Vurderer nemlig å reise dit på helhetur med mann og 1-åring, men er usikker på om det er en kjekk by for en slik anledning:)

Praha er kjempefint, men jeg tror det kommer ann paa anledningen. For de som Liker historiske steder, f eks, saa er Praha midt i blinken

Skrevet
2 timer siden, Mari Y skrev:

Praha er kjempefint, men jeg tror det kommer ann paa anledningen. For de som Liker historiske steder, f eks, saa er Praha midt i blinken

Småunger har neppe glede av storbyferier.

Skrevet (endret)
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Småunger har neppe glede av storbyferier.

Tror Koebenhavn og London er like mye for smaa barn som voksne mennesker. Men kanskje ikke Praha

Endret av Mari Y
Skrevet

Karibien eller USA. Med så små barn er nok USA lettest, tryggest og med mest å tilby. 

Anonymkode: 13659...86f

Skrevet

Bali, eventuelt Disneyland med hotell i parken.

Anonymkode: a89b9...ed2

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor mye tid dere vil bruke og hvilken årstid dere reiser. Noen forslag:

Malaysia! Start i Kuala Lympur, dra videre til  Langkawi. (Hadde med en 2-åring da vi var der. Koste oss masse)

Mauritius

Florida

Tror ikke jeg hadde orket flyturen til Australia med tre barn. Det er omtrent et døgn. Man er jo bare halvveis når man er i Thailand. Og da bør du være ganske lenge borte hvis du drar. Ettersom du har en åtteåring som jo går på skole, er det vel neppe aktuelt med 4 uker i Australia - bortsett fra til sommeren, men da er det vinter der. 

Anonymkode: 04b87...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...