Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Hvordan gjør dere det på skolen/barnehagen nå i kulda? Har en 2.klassing med astma som sier han blir tung i pusten når han er ute nå, det var -16 grader her til morgenen idag. Er de ute som vanlig eller er de inne? Får de medisin på skolen? Anonymkode: ec8c0...9c1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Frøkna mi er inne. får ventoline på skolen 2 ganger om dagen Anonymkode: db252...e6c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Kanskje han burde prøve Jonasmaske Anonymkode: 31430...11f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Flyttet til et annet land med bedre klima. Ved minus 16, så hadde jeg krevd at barnet hadde blitt inne. Anonymkode: 31d97...860
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 er inne i bhg min går i. og skal være inne til fredag,meldt varmere da, er meldt minus 18 i morgen og minus 13 torsdag og bare -8 fredagen Anonymkode: 29f94...36a
Mamma_til_2 Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 (endret) Spurte om hun kunne være inne siden det er så kaldt her ( det er flere barn som er inne av div årsaker) men hun hadde vært ute idag 2 ganger, er fortvilt for hun blir så tung i pusten, hoster og er sliten. Dette er på skolen. I bhg har vi vært inne alle mann. Endret 27. februar 2018 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Min har ganske kraftig astma. Han er hovedsakelig inne, men får lov å gå ut om hva vil. Han klarer veldig fint å kjenne om det ikke går likevel. Han har egentlig grense på -7, men. Har vært ute i -13/-14/-15 i kort tid. Blir det tungpust, så tar han airomir. Anonymkode: 7bf6b...ac0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 Ville prøvd Jonasmaske. Anonymkode: 9a915...f5b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 Min har fått det verre i kulda. Er ikke så mye ute, men han sliter med pusten om dagen. Gir ekstra doser ventoline i løpet av dagen, men han kaster opp slim og plages mye. Anonymkode: 54cd8...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå