Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Har vært arbeidsledig i ca 2 år og mister dagpengene om noen få uker. Da står eg der med 0 i inntekt. Har søkt heile veien desse to åra, vore på intervju, og alltid trudd eg har levert en god søknad og vært mitt mest sjarmerende på intervju. Dette er i Rogaland og det har vore et hardt arbeidsmarked. Har oppsøkt Adecco og manpower og kommunens eget vikarbyrå. Spurt i barnehagen der barna mine tidligere har gått, står registrert i utallige bemanningsbyrå. Mister helt møtet eg no. Skal gå fra butikk til butikk med open søknad snart. Men selvtilliten er helt på bunn no altså. Kan ikkje skjønne at ingen vil ha meg. Noen tips? Anonymkode: 2448f...0e1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Beste tipset jeg har er å søke jobb andre steder og flytte. Det gjorde jeg 😊 Fortsatte å søke jobb på hjemplassen etter vi flyttet og etter 1 år fikk jeg napp. Da flyttet vi tilbake igjen. Anonymkode: 7c1cd...aa7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beste tipset jeg har er å søke jobb andre steder og flytte. Det gjorde jeg 😊 Fortsatte å søke jobb på hjemplassen etter vi flyttet og etter 1 år fikk jeg napp. Da flyttet vi tilbake igjen. Anonymkode: 7c1cd...aa7 Mannen min har god jobb her, så vil ikkje lønne seg å flytte. Han er ingeniør og jobber i oljeindustrien. Er veldig etablert med barn i skolen, hus, familie og venner. (Men eg har vurdert å flytte for å jobbe, men er for knyttet til barna mine så klarer ikkje pendle, trur eg) Anonymkode: 2448f...0e1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Har du prøvd renholdsbyråene? De har noen ganger bruk for folk selv om de ikke lyser ut, spesielt til temporærvask. Gå med åpen søknad til hver eneste barnehage og sykehjem Anonymkode: 52f4f...d0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå