Gå til innhold

Snus slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å slutte med snusen... veldig vanskelig... noen med gode råd?

Motvasjonen er så som så, svinger.. blir veldig stressa av tanken, snusen gir meg en ro. Vet det sitter i huet men. Det går for mye penger på det. Hjelp...

Anonymkode: cdf26...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke om du ikke er motivert. Begynn med tyggis. 

Anonymkode: c1a77...fb7

Skrevet

Klarte å slutte fordi vi skulle prøve. Da gikk det greit. Voldsomme abstinenser da. Begynte igjen da jeg var ferdig med nummer to. Vet ikke hvorfor men snussuget gav seg aldri på de fem årene det tok. Nå har jeg ikke sjans å slutte. 

Anonymkode: 9c4af...163

Skrevet

Slutta appen 👍 

Vi sparer nå 60 000kr i året fordi begge sluttet...DET er motivasjon til å holde seg unna det. 

Anonymkode: 7d1fa...be8

Skrevet

Jeg sluttet ved å gå over til Onico (nikotinfri snus). Jeg lurte meg selv med åpne øyne, og det gikk veldig fint. Sluttet i forbindelse med prøving, og det var min motivasjon. Ville slutte før jeg ble gravid. Etter to-tre uker med nikotinfri snus visste jeg at de fysiske abstinensene var borte, og at det jeg eventuelt måtte kjenne etter det var psykisk. Psyken kan man alltids gjøre noe med, det er vilje og innstilling. Det var mye mindre slitsomt enn jeg trodde, og jeg er veldig glad for å ha sluttet! Sambo opplevde det som helt grusomt, så det er klart at alle responderer ulikt :) lykke til! Bruker også slutta- appen :) 

Anonymkode: 622ca...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...