Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Jeg lurer på andres erfaringer her. Jeg er 39 uker på vei og har kun kastet opp 1 gang i svangerskapet. Igår og idag har det vært "annerledes" liv i magen. Klarer ikke å sette fingeren på det, men bare annerledes. Men det er liv! Har hatt vondt i magen siden i går (øm, vond, tung), den har vært mye hard å ta på og for 30 min siden ble jeg kvalm. Har det jeg vil kalle magekramper, har kastet opp en gang og kjennes ut som jeg snart kommer til å måtte på do. Har også vonde tak i korsrygg og sider og mensmurriger. Skjelver også. Kan dette være starten på en fødsel? Eller bare et modningstegn som kan lede til fødsel om 10 dager liksom? Føler meg skikkelig uvel og klarer ikke å ligge for da kommer jeg til å spy mer. Er førstegangsfødende for den som måtte være i tvil.... Anonymkode: d0de5...395
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Om det bare er modning eller første start på fødselen er umulig å si. Men kroppen din gjør seg iallfall klar for siste fase. Men noe av det du beskriver er iallfall slik ting begynte da jeg ble igansatt med andremann. Anonymkode: 9532d...118
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Alle fødsler starter ulikt for alle. Selv fra fødsel til fødsel for samme kvinne. Med det du beskriver ville jeg ikke nølt med å ringe føden med. Alltid bedre med en telefon for mye enn en for lite. Ring føden du og fortell hvordan du har det. Da vil du få beskjed om å enten komme inn, gjøre noe som kan skape endringer (hvile, Paracet, ect.) eller bare å se det ann, men med lavterskel på å ringe igjen hvis det blir værre eller ikke bedrer seg. lykke til! Du har uansett ikke lenge igjen, du som er i uke 39😊 Anonymkode: 7d391...4a4
Mononoke Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Høres ut som at du er i gang. Du er kanskje ferdig allerede? 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå