Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Hva liker mannen deres at dere gjør i forbindelse med forspill/mens dere har sex? Evt hva liker dere menn at dama deres gjør? Hilsen ei som har lyst til å overraske mannen, men er fantasiløs.... Anonymkode: 65a22...e2d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Ingen som vil hjelpe meg? Anonymkode: 65a22...e2d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Jeg er singel, men min eks likte nesten hva som helst, bare jeg tok initiativ så syntes han det var topp. Overrasket jeg ham når han ikke forventet det (vi hadde sex daglig, så det krevde litt å overraske ham ) så var det enda mer stas. Han sa at det at jeg viste at jeg tente på ham tente ham enormt. Kommer helt an på hva du vil gjøre og hvor mye tid og energi du vil legge i det. Jeg synes det er veldig deilig å ha et forspill hvor jeg masserer mannen, en god massasjeolje, gjerne kombinert med suging og å ri ham tilslutt. Men en overraskende kjappis på vaskerommet eller badet er heller ikke å forakte. Det kan også være morsomt å komme med et hint i løpet av dagen om at han kan forvente seg noe, men ikke si hva. Eller i en helt annen sammenheng droppe en kommentar som "jeg tok forresten ikke på meg truse i dag, for jeg vil ikke ha unødvendige hindringer så snart vi får anledning". En slik kommentar så bare han hører på butikken er veldig effektiv for å få tent mange menn Da er det ofte ikke så viktig hva man gjør etterpå Anonymkode: bfd63...524
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Sexy undertøy med strømper så sett deg foran han og begynn å sug han. Kan love deg det blir en hit! Anonymkode: 87ff4...a16
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Skrevet 26. februar 2018 Mann her... Det som blir skrevet over her, med den lille kommentaren om å ikke ha på undertøy fungerer mer enn dere damer vil tro, iallfall satte den meg helt ut. Ikke helt det samme, men før jeg skulle gå inn i ett møte her for ett par mnd siden fikk jeg snap av frøkna hjemme, skal ikke forklare den i detaljer, men budskapet gikk ut på at hun ville informere at det ikke var undertøy på og gledet seg til jeg kom hjem. Ikke noe dirty snap, men jeg var langt ifra konsentrert på det møtet for å si det sånn og jeg har aldri før kjørt så effektivt hjem 😊 Anonymkode: 19e6a...62f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Takk for tips! Satse på det blir varmere i været snart da så man kan gå i skjørt med strømper... Anonymkode: 65a22...e2d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips! Satse på det blir varmere i været snart da så man kan gå i skjørt med strømper... Anonymkode: 65a22...e2d Jeg som skrev det med å si at du ikke har truse på... hvis du vet at du f.eks. kommer først hjem fra jobb så kan du godt ha truse på hele dagen, selv om du sier noe annet til mannen... så lenge han tror du er uten og du er uten når han kommer hjem så fungerer det. Jeg har gjort det samme, men bare "måtte" innom doen med det samme vi kom hjem fra butikken... med dobesøket var egentlig et trusefjernebesøk, noe han aldri fikk vite - lot ham leve i lykkelig uvitenhet om det lille bedraget Anonymkode: bfd63...524
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Sant nok 😉 Anonymkode: 65a22...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå