Gå til innhold

Når dere har permisjon og det er kaldt ute..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender dere søsken i bhg da? Er meldt så kaldt her uka her, får litt dårlig samvittighet av å sende i bhg når jeg da er hjemme.. 

Barn på 4 år.. 

Anonymkode: cb95d...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Fordi det er kaldt?! Nei... Bhg her vet å regulere utetiden etter været.

Har lavere terskel for å sende han i bhg ved sykdom (hoste/forkjølelse uten feber feks) eller at han er sliten nå, men han har det klart mye kulere i bhg. 

Vært hjemme en uke nå pga litt feber, og selv om vi maler, spiller spill og bygger puteborg så savner han kompisene :) 

Henter heller litt tidligere en ellers.

Anonymkode: 812a3...792

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hæ? Fordi det er kaldt?! Nei... Bhg her vet å regulere utetiden etter været.

Har lavere terskel for å sende han i bhg ved sykdom (hoste/forkjølelse uten feber feks) eller at han er sliten nå, men han har det klart mye kulere i bhg. 

Vært hjemme en uke nå pga litt feber, og selv om vi maler, spiller spill og bygger puteborg så savner han kompisene :) 

Henter heller litt tidligere en ellers.

*lavere terskel for å holde han hjemme m forkjølelse

Skrevet

Okey 😊 Tenker bare at mens jeg sitter og koser meg med varm te, er hun i bhg og kanskje fryser😅

Skrevet

Definer "kaldt", samtidig oppgi omtrent hvor i landet. Kyst, fjell, innland, åpent vann osv. 

Anonymkode: 86037...aab

Skrevet

10 minus... 

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okey 😊 Tenker bare at mens jeg sitter og koser meg med varm te, er hun i bhg og kanskje fryser😅

Hadde hun fryst mindre hvis du hadde vært på jobb? Hvis du er så bekymret for at barnehagen ikke passer på ungene, så burde du være det når du ikke har permisjon og

Anonymkode: 740c8...b43

Skrevet

Om det er kaldt blir de kledd bedre i barnehagen og har kanskje litt kortere utetid, de lar ikke ungene gå og fryse. 

De fleste 4-åringer foretrekker å leke ute med venner fremfor å sitte inne og drikke te... 

Anonymkode: d6238...97d

Skrevet

Sender i barnehagen ja. Utroli egoistisk av meg å holde henne hjemme "hele" tiden. Hun elsker barnehagen, også når det er kaldt.

Anonymkode: 17ad4...823

Skrevet

Er hjemme med lillebror pga sykdom. Eldste på 4 fikk velge og ville være hjemme. Passet bra idag da det er -17 ute og vi ikke har bil idag...

10 minus og ingen vind er bedre enn feks 5 minus og vind. De som jobber i bhg kler på de etter vær og temp. De ser også små barna da ikke alle barna er varme/kalde. 

Anonymkode: 62c38...17a

Skrevet

Nei, været ville ikke vært et hinder for å sende i barnehage. Han har det mye mer moro der enn hjemme med meg og en 3 måneder gammel baby. Babyen krever så mye oppmerksomhet at jeg ikke får lekt med ham slik han vil, så da har han det bedre i barnehagen.

Barnehagen regulerer også med at de er ute litt kortere når det er veldig kaldt ute, og de sørger jo for at barna får nok klær på seg. 

Skrevet

Her var det 18 minus til morran, regner med at barnehagen har vett på å kle på ungene så de ikke fryser, og sende de inn når det blir for kaldt.

Anonymkode: 83272...418

Skrevet

Skjønner godt hva du mener jeg. Barnehagen er underbemannet og jeg har ofte hentet  tynnkledd og kald jente. Har jeg fri på en iskald dag har jeg henne helst hjemme blant annet pga dette, men også annet som har med lav bemanning å gjøre. Tilbudet er dessverre ikke så bra som det bør være. Selvsagt fryser hun også hvis jeg er på jobb, men det får jeg gjort lite med utover å ha gode klær tilgjengelig og minne de på å kle henne godt.

Anonymkode: 798f5...f4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...