Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Bestilt en ukes tur og vil da være 28 uker mens jeg er borte. Frisk og rask. Får papirer fra lege. Er det lov å reise den uken? Anonymkode: 04ea5...2bb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Var på Gran Canaria da jeg var i uke 30, gikk veldig fint😀 Fikk reise da jeg hadde papirer fra legen. Anonymkode: ebc36...52e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var på Gran Canaria da jeg var i uke 30, gikk veldig fint😀 Fikk reise da jeg hadde papirer fra legen. Anonymkode: ebc36...52e Takk for svar! Da senker jeg skuldrene:) fikser papirer før avreise noe man burde tenke ekstra på? Aldri reist som sååå gravid før Hehe Anonymkode: 04ea5...2bb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Sjekk reiseforsikringen. Er en del reiseforsikringer som ikke gjelder for svangerskapsrelaterte ting fordi du må ta på egen kappe at du velger reise til utlandet når du er gravid. Kjedelig om du da får premature rier og blir liggende på sykehus i Spania i flere uker og må betale regningen selv.... Anonymkode: 83bad...1e5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 Sto en del tips her, viktigste er å ta med svangerskapsjournalen og helsetrygdekortet står det https://www.europeiske.no/privat/presse/2011/dette-bor-gravide-vite-for-de-drar-pa-ferie Du får ikke helsetrygdekortet på nav lenger sånn som det står i denne (litt gamle) artikkelen da, du må bestille den på nett https://helsenorge.no/turist-i-utlandet/europeisk-helsetrygdkort Anonymkode: 83bad...1e5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Da senker jeg skuldrene:) fikser papirer før avreise noe man burde tenke ekstra på? Aldri reist som sååå gravid før Hehe Anonymkode: 04ea5...2bb Det er vel mye av det vanlig, ikke ha isbiter i drikke, drikk ikke vann fra springen, bare kokte grønnsaker, godt stekt kjøtt og kun is som er innpakket. Bør sitte mest i skyggen, magen bør ikke bli altfor varm. Kos deg på tur👍😁 Anonymkode: ebc36...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå