Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Det er 3 alternativer? På en café ved siden av oss - vi kan ikke ha høy musikk, da det er åpent også for andre. Hva skal vi da finne på mellom mat og kaker? Et lokale ca 800 m fra oss. Eller utenfor oss på en plen. Men, det kan jo hende været er dåtlig. Bursdagen er i midten av juni. 15 jenter på 7 år. Vi bor i leilighet. Anonymkode: a45ef...1be
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Jeg har et maibarn og vi har alltid hatt bursdag ute på plenen. Ser på langtidsvarselet og sender ut innbydelser 4-6 dager før. Det blir litt kort varsel for noen, men sånn er det bare. Anonymkode: 14c49...134
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Gjør det noen ting om det evt regener da? Ungene bryr seg ikke om været, -det er det vi voksne som gjør. 😉 Gå for utebursdag! 👍🏻 Og så kan du jo alltids investere i et lite party-telt/paviljong og sette opp på plenen sånn i tilfelle. 😊 Vi har hatt utebursdag i november, og det var kjempefint! 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 2 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev: Gjør det noen ting om det evt regener da? Ungene bryr seg ikke om været, -det er det vi voksne som gjør. 😉 Gå for utebursdag! 👍🏻 Og så kan du jo alltids investere i et lite party-telt/paviljong og sette opp på plenen sånn i tilfelle. 😊 Vi har hatt utebursdag i november, og det var kjempefint! 👍🏻 Kjedelig for jentene om de blir dyvåte 😞 Anonymkode: a45ef...1be
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har et maibarn og vi har alltid hatt bursdag ute på plenen. Ser på langtidsvarselet og sender ut innbydelser 4-6 dager før. Det blir litt kort varsel for noen, men sånn er det bare. Anonymkode: 14c49...134 Hvilke type aktiviteter har dere pleid å ha ute? Anonymkode: a45ef...1be
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjedelig for jentene om de blir dyvåte 😞 Anonymkode: a45ef...1be Regntøy fungerer da fint Anonymkode: fc8b1...800
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjedelig for jentene om de blir dyvåte 😞 Anonymkode: a45ef...1be Det finnes da regnklær?! Inviterer man til ute-bursdag er det jo en selvfølge at man kler seg etter været? Og som jeg skrev: Fiks partytelt/ lavvo/paviljong hvis du bekymrer deg for dette. Du har jo veldig god tid å finne ut av dette på?! Du virker problemfiksert i stedet for løsningsorientert....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 29 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev: Det finnes da regnklær?! Inviterer man til ute-bursdag er det jo en selvfølge at man kler seg etter været? Og som jeg skrev: Fiks partytelt/ lavvo/paviljong hvis du bekymrer deg for dette. Du har jo veldig god tid å finne ut av dette på?! Du virker problemfiksert i stedet for løsningsorientert.... Ja fordi hun spør her og faktisk tenker godt gjennom de ulike alternativene, du virker ikke særlig godt reflektert Utebursdag i regntøy er ikke nødvendigvis så artig for barna, er det et annet lokale dere kan leie? Anonymkode: c7f8d...d57
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja fordi hun spør her og faktisk tenker godt gjennom de ulike alternativene, du virker ikke særlig godt reflektert Utebursdag i regntøy er ikke nødvendigvis så artig for barna, er det et annet lokale dere kan leie? Anonymkode: c7f8d...d57 Men det er jo ikke en gang sikkert at det blir regn? Og blir det det kan man jo bare utsette bursdagen? 😉 Men det var vel sikkert ikke reflektert nok det heller... 🙄
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #10 Skrevet 25. februar 2018 Lokale 800 meter fra dere. For vår del hadde det kommet litt an på økonomi også, hva koster det å leie? Men er det ikke et alternativ å trekke inn litt dersom dere har bursdagen i hagen deres, og værmeldinga slår helt feil? Anonymkode: b3d32...7ef
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #11 Skrevet 26. februar 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja fordi hun spør her og faktisk tenker godt gjennom de ulike alternativene, du virker ikke særlig godt reflektert Utebursdag i regntøy er ikke nødvendigvis så artig for barna, er det et annet lokale dere kan leie? Anonymkode: c7f8d...d57 Det er ikke nødvendigvis så fælt heller... Våre har både vært i utebursdag i regntøy og selv invitert til bursdagsfeiring på dager hvor litt ekstra tøy har vært nødvendig. Har faktisk aldri hørt barna klage over det altså. Anonymkode: 4e4cd...498
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #12 Skrevet 26. februar 2018 11 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev: Men det er jo ikke en gang sikkert at det blir regn? Og blir det det kan man jo bare utsette bursdagen? 😉 Men det var vel sikkert ikke reflektert nok det heller... 🙄 Nei det er ikke sikkert at det regner, men det er uansett noe hi må ha med i planleggingen hvis hun skal ha utebursdag. Jeg reagerte på at du så raskt stemplet henne som problemfiksert, jeg synes spørsmålene hennes er helt adekvate. Anonymkode: c7f8d...d57
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #13 Skrevet 26. februar 2018 Utebursdag med planlagte aktiviteter. Blir været for ille går dere bare inn. Anonymkode: b0d80...d89
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. februar 2018 #14 Skrevet 26. februar 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei det er ikke sikkert at det regner, men det er uansett noe hi må ha med i planleggingen hvis hun skal ha utebursdag. Jeg reagerte på at du så raskt stemplet henne som problemfiksert, jeg synes spørsmålene hennes er helt adekvate. Anonymkode: c7f8d...d57 Og jeg har kommet med forslag til adekvate (?!) løsninger. Dog med meget dårlig respons fra HI på akkurat det området. Så da tolker jeg det slik at hun er mer fokusert på selve «problemet» (potensielt regnvær en gang i juni), i stedet for løsningen. (Regnklær, lavvo, partytelt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå