Gå til innhold

Uvi, proteiner i urin.


LisK

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er nå i uke 38/39 og har hatt tett oppfølging av jordmor og sykehus på grunn av ekstremt lavt blodtrykk og store avvik på både blodprøver og urinprøver. Sistnevnte har vært små avvik frem til denne uka, men fortsatt fulgt nøye opp. Torsdag var jeg på sykehuset igjen og fikk stort utslag på laukocytter, blod og proteiner i urin. (Jeg vasket meg før jeg tok urin og hadde ikke hatt samleie dagen/kvelden før) 

Jeg fikk kommentar på det og prøven skal sendes inn for å finne ut hva det er da de er 100% sikre på uvi.. Overlegen ble meget betenkt da jeg sa jeg var mye kvalm og svimmel om dagen og ødem(hevelse) i hender og føtter plutselig har kommet. Jeg syns dette er litt ekkelt da det på en måte har vært nok i svangerskapet nå :/ skal sies at jeg har sykehusskrekk og så vidt ikke har blitt innlagt 4-5 ganger siden desember på grunn av det med klar beskjed om "den i magen har det bra, men ikke du så blir det værre ringer du!" Jeg har svart hver gang at selvfølgelig, jeg kan ikke risikere babyen fordi jeg ikke vil legges inn og med det har de sendt meg hjem under tvil med det notert.

Noen med samme erfaring som kan gi meg noen andre råd enn å drikke masse vann og juice? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...