GĂ„ til innhold

Mycostatin mot sopp - jeg har gjort feil😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fĂ„tt sopp i munnen (festlig😏) og har begynt Ă„ bruke Mycostatin mikstur. Den skal visstnok holdes i munnen en stund fĂžr den svelges - og det har jeg gjort fram til i dag. Men i dag holdt jeg det i munnen og fĂžr jeg visste ordet av det hadde jeg SPYTTET det ut i vasken......

Det blir jo helt feil😳 Hva gjĂžr jeg da? Tar en ny dose og svelger nĂ„ med en gang? Eller venter til neste dose i kveld? Eller svelger en bitteliten ny dose sĂ„nn at noe gĂ„r ned i svelget og magen?

Hjelp!

Anonymkode: f06a0...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ny dose i kveld med mindre du har mye sopp nedover spiserÞret. 

Det finnes et annet legemiddel mot sopp uten sukker, husker ikke hva det heter. Greit Ä vite om du mÄ ha slike kurer innimellom. 

Anonymkode: c8f96...d28

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta ny dose i kveld med mindre du har mye sopp nedover spiserÞret. 

Det finnes et annet legemiddel mot sopp uten sukker, husker ikke hva det heter. Greit Ä vite om du mÄ ha slike kurer innimellom. 

Anonymkode: c8f96...d28

Takk for svar! Jeg synes dette er ekle greier og vil GJERNE bli kvitt det. Derfor er det sÄ utrolig kjipt Ä spytte ut medisin som vitterlig skal svelges...... 

Jeg vet ikke om jeg har det nedover spiserÞret, men det er sikkert ikke usannsynlig... Man kan vel ha det i magen ogsÄ og da er det nok vesentlig at medisinen svelges..

Nei huff...., jeg hÄper jeg ikke har Þdelagt resultatet av kuren med denne blemma!

😔

Skrevet

Ikke stress med det. Medisinen virker jo fremdeles lokalt i munnen der hvor soppen er. Bare fortsett kuren videre som vanlig du 😊

Anonymkode: 8983f...0e0

Skrevet

Bare et tips: farris kan av en eller annen grunn hjelpe. Ha farris i munnen og gurgle det rundt (sikkert ikke lurt Ă„ gjĂžre det etter at du har tatt medisinen da).

Anonymkode: cb1a5...7ab

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare et tips: farris kan av en eller annen grunn hjelpe. Ha farris i munnen og gurgle det rundt (sikkert ikke lurt Ă„ gjĂžre det etter at du har tatt medisinen da).

Anonymkode: cb1a5...7ab

Jeg har Farris i umiddelbar nĂŠrhet👍 Lindrer godt, men vet ikke om det helbreder noe...  Dette er ikke videre festlig nei😞 Mulig denne dritten er i resten av kroppen ogsĂ„? Noen som har erfaringer? 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...