Gå til innhold

Mycostatin mot sopp - jeg har gjort feil😦

Anbefalte innlegg

Jeg har fått sopp i munnen (festlig😏) og har begynt å bruke Mycostatin mikstur. Den skal visstnok holdes i munnen en stund før den svelges - og det har jeg gjort fram til i dag. Men i dag holdt jeg det i munnen og før jeg visste ordet av det hadde jeg SPYTTET det ut i vasken......

Det blir jo helt feil😳 Hva gjør jeg da? Tar en ny dose og svelger nå med en gang? Eller venter til neste dose i kveld? Eller svelger en bitteliten ny dose sånn at noe går ned i svelget og magen?

Hjelp!

Anonymkode: f06a0...470

Fortsetter under...

Ta ny dose i kveld med mindre du har mye sopp nedover spiserøret. 

Det finnes et annet legemiddel mot sopp uten sukker, husker ikke hva det heter. Greit å vite om du må ha slike kurer innimellom. 

Anonymkode: c8f96...d28

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta ny dose i kveld med mindre du har mye sopp nedover spiserøret. 

Det finnes et annet legemiddel mot sopp uten sukker, husker ikke hva det heter. Greit å vite om du må ha slike kurer innimellom. 

Anonymkode: c8f96...d28

Takk for svar! Jeg synes dette er ekle greier og vil GJERNE bli kvitt det. Derfor er det så utrolig kjipt å spytte ut medisin som vitterlig skal svelges...... 

Jeg vet ikke om jeg har det nedover spiserøret, men det er sikkert ikke usannsynlig... Man kan vel ha det i magen også og da er det nok vesentlig at medisinen svelges..

Nei huff...., jeg håper jeg ikke har ødelagt resultatet av kuren med denne blemma!

😔

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare et tips: farris kan av en eller annen grunn hjelpe. Ha farris i munnen og gurgle det rundt (sikkert ikke lurt å gjøre det etter at du har tatt medisinen da).

Anonymkode: cb1a5...7ab

Jeg har Farris i umiddelbar nærhet👍 Lindrer godt, men vet ikke om det helbreder noe...  Dette er ikke videre festlig nei😞 Mulig denne dritten er i resten av kroppen også? Noen som har erfaringer? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...