Gå til innhold

Teenage Boss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som lar meg sjokkere av hvor umodne og dårlig informerte ungdommene er når de får kloa i penger?!

Anonymkode: 32d88...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De velger jo de verste av de verste til å være med, skal jo lage underholdning.

Anonymkode: a1b0f...76b

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare jeg som lar meg sjokkere av hvor umodne og dårlig informerte ungdommene er når de får kloa i penger?!

Jeg blir mer sjokkert over det vannvittige forbruket endel av familiene har

Anonymkode: 58cff...5fa

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ikke de eneste. Det loenner seg aa holde orden paa oekonomien

Skrevet

Jeg er mer forundret over at ungdommen ikke får vite omtrent på forhånd hva de har av utgifter,  og hva som kommer. Plutselig kommer foreldrene med en regning på konfirmasjon, bilreparasjon ol. Som ungdommen åpenbart ikke visste om.

Mine  barn/ ungdommer har heller ikke innsikt i økonomien,  og ville garantert vært like umodne, er nok ikke de værst tilfellene de plukker ut.

Anonymkode: 5e90c...c64

Skrevet

De fleste voksne vet jo at det komme en kredittkortregning på 13000, strømregning, sfo etc.  Dette bør presenteres for tenåringen i starten, selv om regningen ikke kommer før etter 8 dager f eks.  

Det samme med restskatt, får du 18000  i restskatt så har du gjerne en viss peiling på dette og har satt av gjennom året.  

Skjønner at det ikke blir like god TV da men....

Anonymkode: 42c36...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...