Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Hvor fort gikk dere ned i vekt? Hvor mye gikk dere ned hver mnd? Og hvor lenge gikk dere ned før det stoppet? Hva spiste/ spiser dere? Anonymkode: b0b41...273
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 På under 1 år gikk jeg fra 109 til 56 kg. Gikk super fort hos meg. I teorien skal man ikke gå ned så mye som jeg gjor, man må som regel jobbe litt ekstra for dei siste kg selv. Jeg spiser proteiner, fisk, kylling,kjøtt og mye grønt. Vitaminer må man ta resten av livet. Jeg har holdt meg stabil i 2 år. Anonymkode: fafe7...dba
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: På under 1 år gikk jeg fra 109 til 56 kg. Gikk super fort hos meg. I teorien skal man ikke gå ned så mye som jeg gjor, man må som regel jobbe litt ekstra for dei siste kg selv. Jeg spiser proteiner, fisk, kylling,kjøtt og mye grønt. Vitaminer må man ta resten av livet. Jeg har holdt meg stabil i 2 år. Anonymkode: fafe7...dba Takk for svar. Jeg har gått ned 20 kg på 4 mnd, og jeg føler det er lite.. Redd det stopper. Håper jeg fortsetter å gå ned litt til. Håper på 15 kg til.. Anonymkode: b0b41...273
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Da er 3 kg til forsvunnet. Flere med erfaring? Anonymkode: b0b41...273
Kaffekjerring Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Gikk ned fra 145 til 82 kg på et og et halvt år, iregnet et fullgått svangerskap. Nå har det gått to og et halvt år og et svangerskap til. Gikk opp til 97 kg igjen og er nede på 88 kg etter to uker Regner med at jeg klarer å karre meg ned til litt under 80 igjen sånn at jeg ligger innenfor rimelighetene ifht. hudfjerning. Men skal holdes stabilt litt først. Jeg gikk ikke ned fort, slik som noen andre gjør. Jeg hadde mye å gå ned og trodde jeg skulle rase. Jeg gjorde jo også det fordi det gikk ikke så lang tid og andre rundt meg var overrasket over hbpr fort jeg hadde gått ned. "Det må være alle turene du går, jeg ser deg ute støtt og stadig". Jaja svarer jeg og smiler. Jeg har jo gått og gått. Men likevel så gikk det jevnt og trutt og ikke veldig fort. Jeg har hatt flere lange platåer (1 mnd+) og de har vært sure. Men så har det løsnet igjen. Det kan fort hende det løsner for deg også. Men ikke finn på å gi opp målet ditt for da er det fort gjort å bevege seg oppover igjen. Jeg har vært slepphendt nå i svangerskapene og kjenner jeg må holde igjen nå etterpå. Det måtte jeg gjort uansett for resten av livet. De siste 10 kg jeg har igjen nå burde jo være småtteri mot de 60 jeg allerede har gått ned. Men jeg tror det krever ekstra viljestyrke å dra de av altså...🙈
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #6 Skrevet 21. mars 2018 På 16.3.2018 den 23.56, Kaffekjerring skrev: Gikk ned fra 145 til 82 kg på et og et halvt år, iregnet et fullgått svangerskap. Nå har det gått to og et halvt år og et svangerskap til. Gikk opp til 97 kg igjen og er nede på 88 kg etter to uker Regner med at jeg klarer å karre meg ned til litt under 80 igjen sånn at jeg ligger innenfor rimelighetene ifht. hudfjerning. Men skal holdes stabilt litt først. Jeg gikk ikke ned fort, slik som noen andre gjør. Jeg hadde mye å gå ned og trodde jeg skulle rase. Jeg gjorde jo også det fordi det gikk ikke så lang tid og andre rundt meg var overrasket over hbpr fort jeg hadde gått ned. "Det må være alle turene du går, jeg ser deg ute støtt og stadig". Jaja svarer jeg og smiler. Jeg har jo gått og gått. Men likevel så gikk det jevnt og trutt og ikke veldig fort. Jeg har hatt flere lange platåer (1 mnd+) og de har vært sure. Men så har det løsnet igjen. Det kan fort hende det løsner for deg også. Men ikke finn på å gi opp målet ditt for da er det fort gjort å bevege seg oppover igjen. Jeg har vært slepphendt nå i svangerskapene og kjenner jeg må holde igjen nå etterpå. Det måtte jeg gjort uansett for resten av livet. De siste 10 kg jeg har igjen nå burde jo være småtteri mot de 60 jeg allerede har gått ned. Men jeg tror det krever ekstra viljestyrke å dra de av altså...🙈 Takk for svar. Veldig kjekt å lese dine erfaringer. Blir ikke mere svangerskap her heldigvis. Jeg er ferdigprodusert.😅 Jeg går sakte men sikkert ned jeg også, og det er vel bra ift huden. Blir mere trimming nå når det blir vår, og satser på at kg fortsetter å renne av. Gleder meg til 10 kg til dr borte. Da tror jeg at jeg virkelig begynner å merke det.. Anonymkode: b0b41...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå