Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg har i snart en uke følt meg sliten i beina. Rett og slett fysisk sliten i dem. Det føles ut som jeg har trent altfor mye, men jeg har ikke trent på lenge. Jeg legger meg med fysisk slitsomhet i beina, og våkner med det. Jeg har heller ingen energi og får ofte vondt i hodet. På jobben klarer jeg ikke så mye for tiden siden jeg er så fysisk sliten i kroppen. Jeg mangler ingen vitaminer eller slikt, da dette nylig er sjekket. Anonymkode: bac66...3a8
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Ville nok ventet å sett om det går over av seg selv. Gitt det en uke eller to til f.eks Anonymkode: 37bec...67c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Jeg hadde ikke gjort det etter bare under 1 uke nei. Hadde ventet for se om det ble bedre Anonymkode: b21ec...628
LisK Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 (endret) Se det an i 1-2 uker og ring deretter legekontoret. En skal jo ikke miste kreftene i beina og gå med hodepine ofte. Drikk mer i tillegg. Vann, saft, juice, ect. Mindre kaffe/te. uansett, sjekk det opp om det ikke gir seg. Endret 25. februar 2018 av LisK Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå