Gå til innhold

Årets influensa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere som har hatt det, å føle dere bedre? Jeg startet på mandag, hadde feber til og med torsdag, men er fremdeles så slapp og elendig i kroppen at jeg ikke får gjort noenting. Når bedret det seg for dere?

Anonymkode: 2217d...193

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Ble dårlig lørdag, feber til i går og fremdeles uggen i kroppen med hodepine og vondt i øynene. 

Skrevet

Hadde besøk av pappa i går. Han ble fikk feber fredag for to uker siden, og først i går hadde han begynt å føle seg litt oppå igjen. Hadde tatt av flere kilo, og var fortsatt litt slapp og energiløs. 

Anonymkode: bae9e...880

Skrevet

Jeg har vært skikkelig dårlig i 1,5 uke. Men er enda ikke helt frisk. Straks 3 uker! For noe dritt 

Gooooo bedring 

Anonymkode: f80eb...984

Skrevet

Jeg begynte på mandag, vært feberfri siden i  går men hoster som besatt og er ikke i form. 

Anonymkode: ec4ec...9b9

Skrevet

Jeg var helt satt ut av spill (mer eller mindre sengeliggende) i nesten en uke. Deretter gikk det vel en uke til der jeg ble veldig fort sliten, fikk lett vondt i hodet ved små anstrengelser og hostet veldig. Etter enda en uke var jeg omtrent som før. ;)

Anonymkode: 9e96e...8b7

Skrevet

Å guri malla. Såpass ja. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet en stund til da. 

God bedring til alle dere andre og. 

Hi

Anonymkode: 2217d...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...