Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg er gravid. 9+5. Jeg er så "fyllesyk" hver dag. Uggen, kvalm og sliten 😩😩😩😩😢😢😢😢 Er det håp? Anonymkode: 74868...811
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Det er jo gjerne sånn det er å være gravid da, du får prøve å se det positive i det, hva alle endringene i kroppen fører til. Det er viktig med nok hvile, regelmessig spising osv, ta litt hensyn til kroppen din nå og ikke krev at livet er akkurat som før. Jeg har hatt veldig forskjellige svangerskap, alt fra ekstrem kvalme og brekninger til langt uti femte måned til å bare være litt småkvalm fra uke 6 til uke 12. Hvordan dette blir for deg er vanskelig å spå, du må bare ta en dag av gangen og overleve. Anonymkode: b27ae...010
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo gjerne sånn det er å være gravid da, du får prøve å se det positive i det, hva alle endringene i kroppen fører til. Det er viktig med nok hvile, regelmessig spising osv, ta litt hensyn til kroppen din nå og ikke krev at livet er akkurat som før. Jeg har hatt veldig forskjellige svangerskap, alt fra ekstrem kvalme og brekninger til langt uti femte måned til å bare være litt småkvalm fra uke 6 til uke 12. Hvordan dette blir for deg er vanskelig å spå, du må bare ta en dag av gangen og overleve. Anonymkode: b27ae...010 Tusen takk for innspill. Mennene slipper jammen meg billig unna 😩😩 jeg har en baby fra før så er nesten umulig å hvile og gjøre det kroppen trenger for tiden 🙁 H.i. Anonymkode: 74868...811
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Sånn er livet. Var sånn med min nr 2 nå også, til og fra hele svangerskapet. Men det går fort da, og er bare en kort periode i livet. Senk kravene, la oppvasken stå, dropp og stryke dukene, spar energien der du kan 😅 Anonymkode: f0ea8...5ec
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Det gir seg gjerne rundt uke 12-13-14. Anonymkode: fd3c1...8fb
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånn er livet. Var sånn med min nr 2 nå også, til og fra hele svangerskapet. Men det går fort da, og er bare en kort periode i livet. Senk kravene, la oppvasken stå, dropp og stryke dukene, spar energien der du kan 😅 Anonymkode: f0ea8...5ec Ja. Det er helt sant det du sier. Men føler presset fra mannen min. Han forstår ikke hvordan jeg har det 😕😕🙁🙁 Anonymkode: 74868...811
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det gir seg gjerne rundt uke 12-13-14. Anonymkode: fd3c1...8fb Håper det 😊😊 Anonymkode: 74868...811
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #8 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja. Det er helt sant det du sier. Men føler presset fra mannen min. Han forstår ikke hvordan jeg har det 😕😕🙁🙁 Anonymkode: 74868...811 Han trenger vel ikke forstå det, er vel nok at han hører deg si det? Om du sier du føler deg kvalm, uvel, svimmel og trøtt så du orker ikke så mye om dagen så er vel det bra nok, alle forstår da det. Anonymkode: b27ae...010
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #9 Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han trenger vel ikke forstå det, er vel nok at han hører deg si det? Om du sier du føler deg kvalm, uvel, svimmel og trøtt så du orker ikke så mye om dagen så er vel det bra nok, alle forstår da det. Anonymkode: b27ae...010 Han blir sur fordi jeg ikke hjelper til. Vi har 3 barn fra før. En av de baby 🙁😕 Anonymkode: 74868...811
Mumua Skrevet 24. februar 2018 #10 Skrevet 24. februar 2018 Prøv akupunktur. Jeg var desperat selv sist, hadde en 1-åring å ta meg av så jeg kunne ikke drive å spy i hytt og pine To runder akupunktur og vips så var jeg oppegående. Verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #11 Skrevet 24. februar 2018 49 minutter siden, Mumua skrev: Prøv akupunktur. Jeg var desperat selv sist, hadde en 1-åring å ta meg av så jeg kunne ikke drive å spy i hytt og pine To runder akupunktur og vips så var jeg oppegående. Verdt et forsøk Ikke dumt. Takkfor tips 😊😊 Anonymkode: 74868...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå