Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 og impotent med umiddelbar virkning!!!!!!! Det er kø på toppen av bakken fordi folk skal ta snapbilde, og spesielt mødrene filmer ungene ned bakken på SNAPCHAT! Hva med å leve i nuet?!??? Når de sender videoen sier d bare SVOSJ SVISJ SVOSJ helt forfremmelig høyt!!!!!! Helt jævli å høre på!! Og med mindre ungen din tar en indiegrap 920 og er under 5 år er det INGEN som bryr seg!!!! Hva feiler det denne generasjonen?! Er dere på fjellet for å vise dere frem eller for å være med familien deres?!?! Anonymkode: 667db...846
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Jeg elsker innlegget ditt! JA! Hva faen skjer med verden! Anonymkode: 3857d...37e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Hear Hear! Anonymkode: b7824...53c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Det er helt helt tragisk!!!! Kom ikke av heisen omtrent før folk stod med telefoner, av med handsker, briller, poserer, og stabler unger på rekke og rad! Får de til å heise stavene i oppstilt jubel. Er ikke folk friske?? Som i seriøst?! Og nedover bakken skriker flere av foreldra: BRRAAAAAAAA JENS!!!!! HERLIG JENS, SÅNN JENS!!! NYYYYYYYYYYYYYYDELIG!!!!!! Vet du hva, nyt ferie, tid med familien, friheten av å stå på ski i deilig vær. Legg telefonene i bilen eller på hytta! Kos dere sammen, le og lev i nuet, her og nå, i den virkelige verden.. sammen. Anonymkode: 667db...846
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Jeg mottok 3 snap fra ei som var med familien på Skeikampen i går. Tok henne ca 5 min til sammen å sende disse til alle bekjente (hun er ikke sånn som må bruke 100 forsøk for å få ett bilde). Var bare hyggelig det :-) Og hvis hun lagrer bildene i tillegg, er det minner for dem. Ikke alle som er i bakken titt og ofte. Anonymkode: de7a2...212
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 fikk du ikke dratt på fjellet du da? klart du blir sjalu da Anonymkode: 1d443...4b2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 Jeg håper folk fortsetter å snappe. Har vært innestengt kontorrotte hele ferien, så jeg lever gjennom andres oppdateringer fra fjellet😅 Anonymkode: acf55...741
Fru Banderas Skrevet 24. februar 2018 #8 Skrevet 24. februar 2018 Jeg er enig i at lyd er en uting, spesielt når folk står på en liten bakketopp og filmer 360 grader rundt, med lyd. Med det sagt; på en uke på fjellet har man litt over ti tusen minutter. Jeg vil påstå at det er fullt mulig å bruke noen av disse minuttene på å oppdatere tante og bestemor, samt noen interesserte kolleger og venner, og samtidig virkelig nyte tiden i vinterferien. Klarer man ikke det bør verge oppnevnes.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 Jeg satt på legevakten mens et par klinte og tok selfies ved siden av meg. Flotte greier.. Anonymkode: 39fac...761
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #10 Skrevet 25. februar 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: fikk du ikke dratt på fjellet du da? klart du blir sjalu da Anonymkode: 1d443...4b2 For hvis man misliker noe, er eneste mulige grunnen misunnelse? Anonymkode: b423a...92f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #11 Skrevet 25. februar 2018 Jeg er veldig glad for bildene jeg har tatt på fjellet. Jeg er der en uke i året, og det er de koseligste familiebildene jeg har. Men snapchat forstår jeg ikke poenget med. Anonymkode: 96217...808
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #12 Skrevet 25. februar 2018 Jeg tenker da at folk tok bilder før også. Pappa hadde alltid med kamera og vi HATET det. I voksen alder setter jeg utrolig pris på disse bildene. Men er enig at det kan bli for mye av det gode. Har en venninne som er på fjellet nå og hun legger ut 10/20 bilder hver dag. Det som er leit med henne er at hun forteller at ungene sier «nå er mamma på Instagram igjen» mens hun ler. Ta bilder er OK, å redigere, laste opp i diverse medier burde vente til kvelden. Anonymkode: d8bff...051
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #13 Skrevet 25. februar 2018 Huff, du har helt rett. Jeg er desverre en av de som snapper for mye til tider. Har mange på lista mi som er verre, men likevel. Jeg jobber virkelig hardt for å skjerpe meg! Fremover skal jeg la mobilen ligge hjemme!! Anonymkode: bdb21...dd1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #14 Skrevet 25. februar 2018 Greia er vel at få lagrer disse bildene! De blir bare sendt ut, så ser "man de aldri igjen" Anonymkode: f138e...695
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #15 Skrevet 25. februar 2018 Snap er noe forbanna tull i og med at poenget er at bildene forsvinner med en gang. Helt dust opplegg. Anonymkode: 3609a...0bd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #16 Skrevet 25. februar 2018 Jeg liker snap jeg. Jeg liker å få og jeg like å ta. Jeg har alltid tatt mye bilder, forskjellen er at nå er det gjort på 10 sek siden jeg har telefonen lett tilgjengelig. De fleste bildene jeg tar sender jeg ikke da, men lagret for senere hygge. Anonymkode: 029da...4db
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #17 Skrevet 25. februar 2018 Misunnelig er jeg ikke. Vi kan reise på fjellet når vi vil. Point beeing med denne tråden er at før tok man bilder for å bevare minner, nå derimot tar folk bilder for å skryte virker det som. Det er ikke for å limes i fotoalbum eller fremkalles for å gjemme som minner. Det er mest i, «se på meg, se på oss, se hvor flinke vi er, se så sunne vi er»! Det er et kunstig preg og desperasjon over situasjonen å se mennesker med en mobil i hånda til enhver tid! SLUTT!!! Lev i virkeligheten og slipp stresset med å dokumenter alt du gjør. HI Anonymkode: 667db...846
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #18 Skrevet 25. februar 2018 Helt enig!! Anonymkode: 3609a...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå